سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

تدوین اجرایی کردن طرح خوداتکایی برنج

مراحل اجرايی کردن طرح خوداتکايی برنج در حال تدوين است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران رییس موسسه تحقیقات برنج آمل،در نشست هم انديشی کارشناسان مديريت جهاد کشاورزی آمل با مؤسسه تحقيقات برنج با بيان اينکه انتخاب نام جهاد کشاورزی به اين دليل است که کار کشاورزی با فرهنگ و مديريت جهادی انجام گيرد،گفت: امنيت غذايی که امنيت ملی را به دنبال دارد تنها با فرهنگ و مديريت جهادی محقق می شود.

عرفانی مقدم با بيان اينکه برنامه روز مزرعه با اتصال سه حلقه محقق، مروج و کشاورز در دستور کار مؤسسه قرار دارد افزود:اين طرح قطعاً با هماهنگی و همکاری مديريت جهاد کشاورزی شهرستان انجام می گيرد.

وی تصریح کرد:سرانجام تلاش محققان و کارشناسان و دست اندرکاران تحقیقات برنج در موسسه تحقیقات برنج مازندران در سال زراعی امسال به بار نشست و اولین بوته های برنج به مرحله خوشه دهی رسید.

رییس موسسه تحقیقات برنج آمل گفت:طی بازدیدی که از مزارع شالیزاری معاونت به عمل آمده یک رقم از ارقام معرفی شده توسط محققان پرتلاش معاونت به نام کوهسار که از نوع پرمحصول و زودرس می باشد به مرحله خوشه دهی رسید و این اتفاق با توجه به شرایط مساعد آب و هوایی و روزهای آفتابی و گرمی که پشت سر گذاشته ایم رخ داده است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.