سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

بازدید تور صنعتی واحدهای دانش بنيان مازندران از نمايشگاه تهران

تور صنعتی واحدهای دانش بنيان مازندران از نمايشگاه inotex2015 تهران بازديد كردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از ساری و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: تور صنعتی واحدهای دانش بنيان، از چهارمين نمايشگاه فنآوری و نوآوری inotex2015 كه در محل نمايشگاه بين المللی تهران برگزار شد،بازديد كردند.

موسوی افزود: اين شركت در راستای آشنايی صاحبان واحدهای توليدی و صنعتی و تبادل اطلاعات و همچنين استفاده از آخرين فن‌آوری‌ها و تكنيك‌های جديد و مدرن،در جهت ارتقاء سطح كمی و كيفی توليدات، اقدام به برگزاری تور صنعتی می نمايد.

وی تصریح کرد: چهارمين نمايشگاه فنآوری و نوآوری inotex2015 با حضـور 120 شركت از 20 كشور دنيا و 60 شركت از ايران،در محل نمايشگاه بين المللی تهران برگزار شد .

مديرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت:نمايشگاه بين المللی با گرايشات علمي- فنآوری،در واقع پل ارتباطی میان بازرگانان،صنعتگران و محققين كشورهای گوناگون است كه برای نمايش كالا و انجام مذاكرات تجاری برگزار می شود .

موسوی افزود: دستيابی به اطلاعات مختلف در زمينه قيمت رقابتی در سطح جهانی، آخرين استانداردهای كيفی، پيشرفت‌های صنعتی، ارائه دستآوردهای پژوهشی و علمی و ايده های اقتصادی - تكنولوژی در خلال برگزاری نمايشگاه،مورد تبادل نظر قرار می گيرد را از اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد.

وي تصريح كرد: در اين تور صنعتی، مديران 20 واحد توليدی فنآوری مازندران از محصولات پيشرفته نمايشگاه inotex2015 بازديد كردند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.