سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

24 اکیپ نظارت بهداشتی در زنجان

مدیر کل دامپزشکی استان زنجان از تشکیل 24 اکیپ نظارت بهداشتی در ایام رمضان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان؛ مدیر کل دامپزشکی استان زنجان گفت: این اکیپ‌ها در راستای تشدید نظارت انجام شده است.

کرمی با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای طرح تشدید نظارت بهداشتی در ایام ماه مبارک گفت: این نظارت بر مراکز تولید، نگهداری و عرضه واحدهای توزیع مرغ و گوشت انجام می‌شود.

وی از برنامه‌ریزی برای تشکیل 24 اکیپ نظارتی بر واحدهای عرضه گوشت و مرغ در ایام رمضان خبر داد و اضافه کرد: این اکیپ‌ها شامل 29 ناظر بهداشتی است.

مدیر کل دامپزشکی استان زنجان با اشاره به انجام ماموریت‌های بهداشتی در طول ایام سال توسط کارشناسان این اداره کل افزود: از آغاز سال جاری تا کنون یک میلیون و 465 نوبت سر واکسیناسیون انجام شده است.

کرمی تعداد تست‌های سل انجام شده از دام‌های را طی سال جاری یک هزار و 246 مورد اعلام کرد و ادامه داد: طی این مدت 493 مورد آزمایش بروسلوز و 137 مورد تست مشمشه از اسب‌ها هم انجام شده است.

وی با اشاره به 2 میلیون و 896 هزار قطعه جوجه‌ریزی گوشتی از آغاز سال جاری بیان داشت: طی این مدت 28 هزار جوجه‌ریزی بوقلمون هم انجام می‌شود.

وی تعداد بازدیدهای انجام شده از واحدهای مرغداری استان زنجان را در سال جاری 250 مورد اعلام کرد و ابراز داشت: در این بازدیدها یک هزار 400 نمونه‌برداری انجام شده است.

مدیر کل دامپزشکی استان زنجان خاطرنشان کرد: از آغاز سال جاری تا کنون 3 هزار و 200 مورد آزمایش سلامت از واحدهای مرغداری هم انجام شده است.

این مسئول تعداد بازدیدهای آبزیان را 56 مورد عنوان کرد و گفت: در این بازدیدها یک هزار و 750 مورد نمونه‌برداری هم انجام شده است و افزود: در بازدیدهای انجام شده از واحدهای آبزیان استان زنجان 4 هزار و 350 مورد آزمایش هم انجام شده است.


انتهای پیام/گ
برچسب ها: اکیپ ، نظارت ، بهداشتی ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.