مدیر کل دامپزشکی استان کرمان با بیان این خبر تصریح کرد: با عنایت به شروع ماه مبارک رمضان و ضرورت تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر تولید،توزیع وعرضه فرآورده های خام دامی در این ایام در مجموع 18 اکیپ ثابت و44 اکیپ سیاربصورت استانی و شهرستانی از ساعت 8 صبح لغایت 20 شب فعال گردیده اند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ حسین رشیدی افزود:اماکن تحت پوشش این طرح شامل کلیه کشتارگاههای دام و طیور،سرد خانه ها ، کارگاه های نگهداری و بسته بندی، مراکز توزیع و عرضه و خودروهای ویژه حمل فراورده های خام دامی می باشند.

وی تاکید کرد: دریافت فراورده سالم و بمقدار کافی از سیاست های امنیت غذایی دامپزشکی است که بدلیل حساسیت موضوع در ماه مبارک بصورت ویژه پیگیری می گردد.

رشیدی تصریح کرد:در این راستا همچنین هماهنگی های لازم با کلیه دستگاههای مربوطه به منظور تدوین دقیق بر نامه عملیاتی و اقدامات نظارتی مورد نیاز صورت گرفته و تجهیزات و امکانات لازم نیز فراهم گردیده است.

مدیر کل دامپزشکی ضمن تشکر از همشهریان که پیش از این نیز همکاری لازم را در زمینه های مختلف با اداره کل دامپزشکی داشته اند درخواست کرد : همه مصرف کنندگان می توانند با مشاهده هر گونه تخلف در فروش فراوده ناسالم و یا بدون تاریخ مصرف مراتب را جهت پیگیری به شبکه های دامپزشکی شهرستان و یا به سامانه اطلاع رسانی مردمی 1512 گزارش نمایند.


انتهای پیام / ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.