سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارت ملی به جای دفترچه بيمه در بیمارستان‌ها

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به طرح جایگزینی کارت ملی به جای دفترچه در مراکز درمانی و بیمارستانی گفت: این طرح در اکثر استان‌ها و مراکز درمانی توسعه خواهد یافت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از افکارنیوز، محمدجواد کبیر ، با اشاره به برنامه‌ریزی سازمان بیمه سلامت در راستای افزایش خدمات بیمه‌شدگان اظهار داشت: در این زمینه در بخش آی تی سازمان، تحولات خوبی صورت گرفته است.
 
وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های سازمان بیمه سلامت، جایگزینی کارت ملی به جای دفترچه در مراکز درمانی و بیمارستانی است که در این زمینه بستر لازم فراهم شده است.
 
کبیر خاطرنشان کرد: طرح جایگزینی کارت‌های ملی در مراکز درمانی و بیمارستانی در حال حاضر در بیش از ۵۰ مرکز بیمارستانی و درمانی انجام می‌گیرد که در آینده نزدیک تعداد این مراکز افزایش می‌یابد.
 
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به ویژگی‌های طرح جایگزینی کارت ملی در مراکز درمانی گفت: با این طرح علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها، شاهد ارائه خدمات مطلوب‌تر به بیمه شدگان خواهیم بود.
 
وی با اشاره به فراهم شدن بستر لازم برای توسعه این طرح در تمامی مراکز درمانی و بیمارستانی خاطرنشان کرد: در صورتی که این مراکز بستر لازم و شرایط مدنظر را داشته باشند این طرح در آن بیمارستان و یا مرکز اجرا خواهد شد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.