پيامك های ارسالی شما بينندگان محترم مجله خبری شبكه يك سيما زين پس به صورت يك خبر هر روز در سايت خبری باشگاه خبرنگاران منتشر خواهد شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، مجله خبری شبکه اول سیما به عنوان یکی بخش های پر بیننده خبری سیما چندی است که به مخاطبان خود شماره پیامک اعلام کرده تا از این طریق مخاطبان این بخش خبری با دست اندرکاران این بخش تماس گرفته و سوژه های خبری و مشکلات خود را عنوان کنند.

بنا به استناد آمار، روزانه بین 8 تا 10 هزار پیامک از سوی شما مخاطبان عزیز به سامانه پیامکی مجله خبری ارسال می شود که این پیامک ها از طیف های مختلف هستند؛ از بیان مشکلات و سوژه ها گرفته تا تقدیر و تشکر از مسئولین برای فراهم آوردن خدمات مورد نظر شما مخاطبان در یک موضوع خاص.

پیامک های ارسالی شما برای دست اندرکاران مجله خبری شبکه یک سیما، به صورت روزانه بررسی و دسته بندی می شوند و از میان آن ها آن دست از پیامک ها که قابلیت پیگیری را داشته باشند انتخاب شده و در قالب یک بسته پیامکی و ارائه سوژه در اختیار خبرنگاران قرار می گیرد.

مجموعه سایت باشگاه خبرنگاران هم با استفاده از همین بسته پیامکی قصد دارد مطالب عنوان شده از سوی شما را هر روز و به صورت روزانه روی خروجی خود قرار دهد.

این بسته پیامکی به صورت گزیده، هر روز به جز روزهای تعطیل، در ساعت 19 روی خروجی باشگاه خبرنگاران قرار می گیرد. 

 
سلام
" تکمیل لطفا پل جهادگران به فلک الدین استان لرستان خرم اباد را پیگیری کنید"
937853****
 
سلام
" عابربانک،بانک ملی شعبه موسیان استان ایلام بیشتر روزها بابهانه(نقص فنی)وجه نقد پرداخت نمیکنه این درحالی است که بخش موسیان فقط دوبانک داره لطفا پیگیری کنید."
918551****
 
سلام
"در  آهی دشت ساری الان 2ماه آب نداریم. دهیار ماهم رسیدگی نمی کند دیگه مردم کلافه شدند خواهشمندیم پیگیری کنید.
 939134****
 
باسلام
"خواهشمندیم نسبت به پیگیری ساخت ابتدای جاده ترانزیتی کرمان-چترود-راور که  تردد درآن با مشکل مواجه شده است اقدام نمایید"
913296**** 
 
" در جاده پرترافیک اهر به تبریز در یک ماه اخیر بیش از 10 نفر جان باختند، آخرین تصادف مربوط به روز پنجشنبه است که 5 نفر جان باختند که 4 نفر از آنها معلمان نخبه اهری بودند و ماه پیش 5 نفر داخل ماشین سوختند... جاده پرترافیک اهر-تبریز از سال 68 قراره اتوبان بشه ولی تاکنون به جایی نرسیده و برای سال 94 بودجه ای اختصاص نداده شده است. لطفا پیگیری کنید "
914128****
 
"روستای جعفراباد علیا غرب درمسیر جاده قوچان فاروج در دویست متری  لوله گاز قرار دارد ولی از نعمت گاز محروم است لطفاپیگری  نمایید."
915119****
سلام
"  خسته نباشید ، سال 81 هر یک از ما با هر سختی که بود مبلغ 9میلیون تومان به تعاونی مسکن شرکت هواپیمایی آسمان در قبال ساخت مسکن در گلشهر کرج را پرداخت کردیم 12ساله چشم انتظار این تحقق آرزو هستیم آیا کسی هست پاسخ ما کارگران را بدهد؟ .لطفا پیگیری کنید . " 
912459****
 
باسلام
" شهرستان جوين نزديک 10ساله  داراي گاز هست ،شهرما ازمرکز شهر فقط 15کيلومتر فاصله دارد و لوله گازتا2 کيلومتري ما امده اما سالهاست هنوز از اين نعمت بي بهره هستيم...!"
 937338****
سلام
" جاده مشهد سرخس باتوجه به ترانزیت و دوطرفه بودن سالیانه جان دهها نفررا میگیرد لطفا پیگیری کنید"
 915814****
 
باسلام
" دوقلاده پلنگ دراستان کهگلویه بویراحمد بخش دیشموک روستای سردو، تعداد زیادی از گوسفندها و بزغالهای ما را میخورد لطفأ پیگیری نمایید."
 916807****
باسلام
" یک بوی نا مطبوع کارخانه قند تربت حیدریه واقع در داخل شهر شهروندان را آزار میدهد لطفأ رسیدگی شود."
915332****"
 
لطفا درباره مترو شهر جديد هشتگرد که چرا تمام نميشود گزارش بگيريد. ممنون"
919338****
 
سلام
" شهر فردیس در استان البرز با بیش از  500 هزار جمعیت بیمارستان ندارد مردم در صورت بروز هر مشکلی میبایست به کرج بروند حالا تصور کنید آیا کسی که نیمه شب دچار حمله ی قلبی بشود چکار کند؟ "
912393****
 
سلام
" بیمارستان امام خمینی شهرستان فریمان دفترچه بیمه سلامت را قبول نمیکند و ویزیت بیمار آزاد است لطفاپیگیری کنید."
937987****
 
سلام
"چرا در بحث تعرفه گذاری خدمات پرستاری همچنین کارانه پرستاران اقدامی صورت نگرفته است."
911117****
باسلام
" خسته نباشید چرا شهردار اهواز نسبت به پرداخت سنوات بازنشستگان کوتاهی می کند لطفا پیگیری شود .با تشکر"
921641****
 
با سلام
" چرا وام های دانشجویی به حساب ها واریز نمیشود"
916448****
باسلام
"روستای حسین اباد خان نایین استان اصفهان بیش از 8سال است که در مرتع این روستا مشکل محیط زیستی به وجود امده است و بیش از 400راس دام تلف شدند از شما خواهش میکنم پیگیری نماید."
913017****
انتهای پیام/
برچسب ها: پیامک ، ارسالی ، مجله ، خبری ، مشکل ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.