سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل توانیر خبر داد

تخفیفات ویژه برای کشاورزان در صورت قطع برق ۴ ساعته چاه‌ها

مدیرعامل توانیر گفت: کشاورزان می‌توانند در بازه زمانی 15 خرداد تا 15 شهریور تنها 4 ساعت در روز اقدام به قطع برق چاه‌های خود در ساعات اوج بار (4 ساعت) نمایند که در این صورت از تخفیفات بسیار خوب در نظر گرفته شده بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش حوزه انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری توانیر، در مراسمی با حضور  آرش کردی مدیرعامل توانیر، مدیرعامل جدید برق منطقه ای گیلان کار خود را در این شرکت آغاز کرد.

براساس حکمی از سوی  هوشنگ فلاحتیان معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی و رئیس مجمع عمومی شرکت های برق منطقه ای، عظیم بلبل آبادی به سمت مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان منصوب شد.

براساس این گزارش، آرش کردی مدیرعامل توانیر، محسنی کبیر معاون برنامه ریزی و توسعه شبکه شرکت توانیر، احمدی پور معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان، خصوصي نماینده مردم صومعه سرا در مجلس، افراز مدیرکل دفتر مرکزی حراست، قاسمی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل، طالبی مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان، پورجمال مدیرعامل نیروگاه لوشان و معاونین و مدیران برق منطقه ای گیلان حضور داشتند.

دراین مراسم کردی مدیرعامل توانیر با اشاره به توانمندی های صنعت برق کشور گفت: در حال حاضر صنعت برق ایران رتبه 14 دنیا و رتبه نخست خاورمیانه را درظرفیت نصب شده نیروگاهی در اختیاردارد و با توجه به توان متخصصان داخلی و ظرفیت های ایجاد شده، از پتانسیل تبدیل شدن به هاب انرژی منطقه برخوردار است.

مدیرعامل توانیر در عین حال صنعت برق ایران را در منطقه بی رقیب خواند و افزود: اکنون برق جزو صنایعی است که کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام داده و مهم‌ترین دلیل آن نیز به‌کارگیری نیروی انسانی توانمند، متخصص و متعهد در این صنعت است.

کردی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم رعایت مدیریت مصرف برق اشاره کرد واظهار داشت: رعایت نکات مدیریت مصرف به ویژه درهوای گرم و شرایط آب و هوایی کنونی توسط همه مشترکان بیش از پیش احساس می‌شود.

وی یاداور شد: برق صنعت سخت و پیچیده ای است که با زحمات بسیار پرسنل برق در همه بخش های تولید، انتقال و توزیع به دست مشترکان می‌رسد.

کردی در این مراسم همچنین به طرح های تشویقی تهیه شده ویژه کشاورزان اشاره کرد و گفت: براساس این طرح‌ها کشاورزان می‌توانند در بازه زمانی بازه زمانی 15 خرداد تا 15 شهریور تنها 4 ساعت در روزاقدام به قطع برق چاه های خود در ساعات اوج بار (4 ساعت) نمایند که در این صورت از تخفیفات بسیار خوب در نظر گرفته شده بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل توانیر درعین حال به اجرای دو طرح تعطیلات و تعمیرات و ذخیره عملیاتی نیز در حوزه صنایع اشاره کرد و گفت: صنایع نیزمی توانند با مشارکت در این طرح‌ها، نه تنها به صنعت برق و مجموعه کشور، بلکه به اقتصاد خود نیز کمک کنند.

بلبل آبادی پیش از این مسئولیت معاونت طرح و توسعه برق منطقه ای گیلان را برعهده داشت.

این گزارش حاکی است کریم آزادگان از سال 83 در این سمت به ایفای مسئولیت پرداخت.

انتهای پیام/
برچسب ها: کردی ، توانیر ، گیلان ، برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.