سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس فدراسیون هندبال:

پیشنهاد میزبانی جام ملت‌های آسیا را ارائه کردیم

رئیس فدراسیون هندبال گفت: فدراسیون هندبال پیشنهاد میزبانی جام ملت‌های آسیا را به مسئولین آسیا ارائه داد.

ابوالحسن مهدوی، رئیس فدراسیون هندبال در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه توپ‌وتور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛اظهارداشت: پس از انتخاب عرفان اسماعیلاجیچ، به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان و امضاء قرارداد با وی، طی جلساتی که داشتیم، برنامه کاری را برای تدارک اردوهای تیم ملی مقرر کردیم.

وی خاطرنشان کرد: اسماعیلاجیچ از هفتم تیرماه شروع به کار می‌کند و ضمن بررسی‌های انجام شده، 24 بازیکن کاندیدای تیم ملی را محک زده و انتخاب نهایی توسط وی صورت می‌پذیرد.

رئیس فدراسیون تصریح کرد: همچنین مربیان باشگاه‌های ما در صورت مدنظر داشتن بازیکن با استعداد و در حد تیم ملی آنها را به کمیته فنی و عرفان اعلام می‌کنند و در نهایت اردوهای ما آغاز می‌شود.

وی در ادامه گفت: در ضمن مهم‌ترین تصمیمی که فدراسیون اتخاذ کرد، برای اولین بار دو تیم ملی بزرگسالان و نونهالان را در سال جاری تشکیل داده و اردوهایی را جهت آماده‌سازی و شرکت در عرصه‌های بین‌المللی برگزار می‌کنیم.جهت پشتوانه‌سازی تیم ملی نوجوانان و بزرگسالان مربیانی انتخاب شد و برنامه‌هایی خواسته شد که قطعاً خبرها و اتفاقات خوشی برای جامعه هندبال رقم می‌خورد.

مهدوی در خصوص حضور تیم ملی در مسابقات بین‌المللی اذعان داشت: تیم ملی کشورمان در مسابقات مهم از جمله انتخابی المپیک ریو در قطر و جام ملت‌های آسیا، حضور دارد، که در رابطه با جام ملت‌های آسیا پیشنهاد میزبانی داده‌ایم و پیگیر این مسئله هستیم. وعده‌هایی به فدراسیون داده شده است باید این مسئله توسط نماینده آسیا در صورت سفر به کشورمان بررسی شده و نتیجه نهایی اعلام می‌شود.

گفتنی است، مسابقات انتخابی المپیک ریو 2016 در اواخر آبان و مسابقات جام ملت‌های اروپا در بهمن سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.