مهدوی گفت: اختلاف سلیقه پیش آمده در گذشته به علت برخی کج‌روی ها و عدم رعایت قانون در فدراسیون هندبال بود.

سید ابوالحسن مهدوی رئیس فدراسیون هندبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:برای پیشرفت  و ارتقای ورزش هندبال به دنبال اجرا هستیم، اگر به اتفاقات پیش آمده در گذشته نگاه کنیم، از پیشرفت هندبال در آینده عقب می مانیم. 
 
وی افزود:ایجاد وحدت، اتحاد، همدلی و همزمانی یکی از اهداف بزرگ هندبال است و ما تلاش می کنیم در یک هم اندیشی فکری با خانواده بزرگ هندبال به موفقیت های بالا دست یابیم. 
 
رئیس فدراسیون در ادامه خاطر نشان کرد:همایش برگزار شده اخیر به صورت نمادین نبود بلکه همایشی مدیریتی اجرایی و عملیاتی بود، کارگروهی بزرگی انجام شد و با حساسیت بالا و خوب همه مباحث دنبال شد که این نشان از خانواده یک دل و همراه هندبال بود. 
 
وی در رابطه با هندبال بانوان اظهار کرد: با توجه به مدیریت با تجربه و متخصص در بخش بانوان قطعا شاهد پیشرفت های بسیاری به زودی در هندبال بانوان خواهیم بود. 
 
رئیس فدراسیون گفت: پیشرفت در ورزش موضوعی نیست که یک شبه به آن دست یافت بلکه، باید با برنامه ریزی های دقیق و مدون که امیدواریم در کوتاهترین زمان ممکن صورت گیرد به پیشرفت ها و درجات خوب برسیم. 
 
مهدوی در پایان خاطر نشان کرد: فدراسیون هندبال نزدیک به یک و نیم میلیارد از گذشته بدهی دارد که به دنبال حل این مساله و مشکلات مالی هستیم. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار