فرامرز می ‌آبادی گفت: پلیس و حراست سالن نقش فعالی در ایجاد نظم نداشتند.

با خاطیان لیگ هندبال به شدت برخورد می‌شوددبیر فدراسیون هندبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ نیمه اول بازی 2 تیم بافق یزد و ثامن الحج سبزوار بدون حاشیه برگزار شد، اما پس از شروع نیمه دوم در دقیقه 8 مسابقات تماشاگران با پرتاب مواد آتش زا به زمین و میان بازیکنان باعث اغتشاش بر هم زدن نظم سالن شدند.

فرامرز می آبادی افزود: در حین مشکلات ایجاد شده و طی تماس تلفنی مسئولین سالن با بنده در جریان این اتفاقات پیش آمده قرار گرفتم و وارد قضیه شدم ما تاکید داشتیم که تماشاگر خاطی  به بیرون از سالن توسط مسئولین هدایت شود، اما خوشنویس رئیس هیأت هندبال یزد و دهستانی مدیر عامل باشگاه سنگ آهن بافق مخالف این قضیه شدند.

وی در ادامه گفت:‌ مسئولین سالن با تماشاگران صحبت کرده و آن‌ها را به آرامش دعوت می‌کنند، اما در کمال تاسف تماشاگران به بی نظمی ادامه داده و برق سالن قطع می‌شود و پلیس حراست سالن نیز نقش فعالی در ایجاد نظم و انضباط در سالن نداشتند.

می آبادی در پایان افزود: به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد و با خاطیان به شدت برخورد می‌کنیم چرا که باعث لطمه و ایجاد مزاحمت برای 2 تیم خوب در هندبال طی برگزاری مسابقات لیگ شده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار