سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

قاری مصری میهمان امامزادگان خراسان شمالی

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: در ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در امامزادگان استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از بجنورد، سهرابی گفت: امسال محفل انس با قرآن مجید با حضور قاری مصری به مدت 3 روز از 15 تا 17 تیر ماه در تمام امامزادگان استان برگزار می شود.

وی مراسم های ضیافت الهی در 31 امامزاده استان ،سخنرانی ،اقامه نماز جماعت، دعا و نیایش را از برنامه های ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: برنامه جزء خوانی قرآن کریم نیزدر 4 امامزاده برگزار می شود.

وی اظهار داشت: جزء خوانی قرآن کریم در امامزاده سلطان سید عباس با همکاری صدا و سیمای استان برای روزداران به صورت زنده بر روی آنتن خواهد رفت.

سهرابی با اشاره به نیمه ماه مبارک رمضان که با ولادت امام حسن مجتبی (ع) مصادف است گفت:برنامه تجلیل از نخبگان قرآنی را در آن شب خواهیم داشت.

وی افطار دهی به روزه داران و حضور 60 روحانی از حوزه علمیه قم برای برنامه خیمه های معرفت جهت پاسخگویی به روزه داران در خصوص پرسش های خانوادگی، تربیتی، اخلاقی و دینی را از دیگر برنامه های این سازمان در ماه میهمانی خدا اعلام کرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی همچنین از برگزاری کلاس های روخوانی، روان خوانی و تفسیر قرآن کریم در ماه مبارک رمضان نام برد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.