فرمانده انتظامي استان كرمان گفت: پلیس کرمان امنیت تمام برنامه های ماه مبارک رمضان را تامین وبا مظاهر روزه خواری در ملا عام برخورد می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران کرمان وبنا به اعلام پايگاه خبري پليس ،سردار حسین چناریان گفت: مردم متدين كرمان همواره حرمت اين ماه آسماني را نگاه داشته اند، اميدواريم اين روند مانند گذشته ادامه يابد.

سردار چناريان برخورد با روزه خواران متجاهر را از وظايف ذاتي پليس دانست و گفت: پليس با اندك افرادي كه به صورت سهوي و يا عمدي اقدام به روزه خواري كنند و حرمت ماه ميهماني خدا را نگاه ندارند، برخورد خواهد كرد.

سردار چناريان در توضيح ساعات كاري اماكن پذيرايي اعم از اغذيه فروشي ها، رستوران ها و تمام واحدهاي صنفي كه به نوعي مواد خوراكي و آشاميدني عرضه مي كنند، گفت: تمام اين اماكن در طول روز تعطيل خواهند بود، البته در مجاورت فرودگاه ها، ترمينال هاي مسافربري و اماكن مسافرخير مجوزهايي صادره شده است كه مسافران با مشكل رو به رو نشوند.

وي خوردن و آشاميدن در ملا عام توسط مسافران را نيز جرم خواند و گفت: از مسافران عزيز مي خواهيم كه از روزه خواري در پارك ها و در مقابل ديدگان مردم روزه دار خودداري و مكان هاي سرپوشيده را براي اين كار انتخاب كنند.

فرمانده انتظامي استان رستوران هاي درون بيمارستان ها را مستثني از تعطيلي در ايام ماه مبارك رمضان عنوان وخاطرنشان کرد: براي رفاه حال بيماران و اطرافيان آن ها به اين اماكن مجوز هاي لازم داده شده است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اماکن ، برخورد ، امنیت ، کرمان ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.