سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

تنها 5 درصد ادارات استان برای ورود معلولین مناسب سازی شده اند

رئیس سازمان بهزیستی استان همدان گفت: موضوع مناسب سازی در لایه های مختلف مدیریتی در استان جزه فاکتور های مهم ارزیابی قرار گرفته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سیاوش رهبر صبح امروز در جلسه کارگروه مناسب سازی شهرستان همدان با اشاره به اینکه موضوع مناسب سازی سیر رو به جلویی داشته است افزود: این طرح از سال جاری مورد پیگری جدی قرار گرفته است.

وی افزود: بر اساس مکاتبات انجام شده با سازمان های دولتی و خصوصی قرار شده در ساختمان های اداری خود طرح مناسب سازی را برای افراد معلول و کم توان راه اندازی کنند.

رهبر تصریح کرد: این طرح شامل راه پله،آسانسور،سرویس های بهداشتی و تمام امکانات رفاهی سازمان های دولتی و خصوصی می شود.

رئیس سازمان بهزیستی استان با بیان اینکه  با ادارات مکاتباتی انجام شده که هر نوع فعالیت در موضوع مناسب سازی داشتند به ما اعلام کنند افزود: 5 درصد از ادارت مناسب سازی کامل شده اند،30 درصد مناسب سازی ناقص دارند.

وی با ابراز نارضاتی از برخی از اماکن در خصوص مناسب سازی افزود:متاسفانه اکثر مساجد در سطح استان فاقد امکانات رفاهی برای معلولین هستند.

رهبر از اجرای طرح مناسب سازی در یکی از خیابان های بوعلی،باباطاهر و خضر خبر داد وافزود:خوشبختانه این طرح در ادارت امور برق 1 و2،مخابرات،دانشگاه های آزاد،علوم پزشکی،داروخانه ها و بهزیستی انجام شده است.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: همدان ، معلولان ، ورودی ، ادارات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.