سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

دستگیری ۱۸۰ شکارچی متخلف

۱۸۰شکارچی متخلف امسال در خوزستان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از آبادان؛ رییس یگان حفاظت اداره کل محیط زیست خوزستان گفت:در سه ماه نخست سال بیش از ۱۸۰شکارچی غیرمجاز دستگیر و بیش از ۸۰میلیون تومان جریمه نقدی برای این افراد در نظر گرفته شد.

آرمین صارمی‌فرافزود: شکار به هر صورتی جلوه زیبایی نداردو برای صید یا شکار غیرمجاز دو مقوله برخورد حقوقی،مشتمل بر جریمه نقدی و برخورد کیفری،مشتمل بر برخورد کیفری و قضائی صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: محیط بانان سازمان حفاظت مخیط زیست ضابط قضایی محسوب می شوند که در صورت مشاهده تخلف محیط زیستی مراتب شناسایی و قرار مجرمیت را صادر می کنند.

رئیس یگان حفاظت اداره کل محیط زیست خوزستان گفت : دراستان مناطق حفاظت شده ای تحت عنوان شکارممنوع وجود دارد که از گونه‌های کمیاب و نادر حفاظت مخصوصی انجام می‌شود.

آرمین صارمی‌فر:درباره اختیارات محیط بانان افزود: این افراد در حکم پلیس محیط زیست فعالیت می‌کنند و حکم استفاده از سلاح گرم در موارد الزام آور به آنها داده شده است

او همچنین افزود:از جمله تخلفات در این زمینه می‌توان به حمل، عرضه، خرید، فروش، صید و شکار، قطعات زنده و مرده یک جانور اشاره کرد که هرکدام مجازات خاص خود را متناسب با مواد قانونی درپی دارد.

انتهای پیام /ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.