سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

بلاخیز بودن کشور آمادگی همگانی را طلب می کند

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: کشور ما منطقه ای بلاخیز است و عمده بلاهای طبیعی ثبت شده در جهان در این کشور رخ داده است و بر همین اساس باید آمادگی دائمی را داشته باشیم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  از تبریز؛‌ صادق پور مهدی با اشاره به اهداف برگزاری کارگاه  آموزشی مدیریت بحران در تبریز گفت: این دوره در مرحله نخست با هدف آشنایی مدیران جدید با مبانی مدیریت بحران و آشنا شدن به وظایف خود در زمان بحران است.

وی ادامه داد: قرار گیری مدیران در فضای آموزشی  ومباحث کارگاهی هدف بعدی برگزاری این دوره ها است تا مدیران علاوه بر مباحث نظری با موضوعات کارگاهی نیز آشنا شوند تا تحت نظارت شورای هماهنگی مدیریت بحران استان رسالت خود را در زمانهای وقوع حوادث انجام دهند.

پور مهدی افزود: کار مدیریت بحران یک کار تیمی همانند بازی فوتبال است که هر یک از اعضا باید وظایف و نقش خود را بداند و در همین نقش نیز تمرینهای خود را انجام داده و ورزیده شود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی به مردم و نیز انعکاس مطالب آموزشی به زیر دستان مدیران کل، نیز از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه ها است تا در مواقع بحران هزینه ها کاهش یابد و به حداقل برسد.

وی با اشاره به حضور 6 استان در این دوره آموزش کارگاهی گفت: استانهای همجوار در مواقع بحران معین همدیگر هستند و بر همین اساس قرار گیری مدیران این 6 استان می تواند به همگرایی بیشتر درزمانهای بحران و امداد رسانی به استانهای همجوارکمک خواهد کرد.

وی بیان کرد: کشور ما منطقه ای بلاخیز  است و عمده بلاهای طبیعی ثبت شده در جهان در این کشور رخ داده است و بر همین اساس باید آمادگی دائمی را داشته باشیم.

پور مهدی با مقایسه دوره فعلی آموزش مدیریت بحران با دوره قبلی گفت: آموزشها دراین دوره عملیاتی تر شده و مدیران در کارگاه های عملی حاضر می شوند و حالت عملیاتی تری را شاهد هستیم و از طرف دیگر مسئولان مرکزی که به عنوان اساتید در این دوره حاضر هستند از تجارب عملیاتی مدیران استانی نیز بهره مند می شوند وآموزش دو طرفه ای در حال اجرا است.

انتهای پیام/د

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.