سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه تخریب سرخابی ها رو به اتمام است

افول و نابسامانی اوضاع مدیریتی و مالی سرخابی‌های پایتخت گرانندگان اصلی این پروژه را هر روز به موفقیت نزدیک‌تر می‌کند.

به گزارش گروه فوتبال و فوتسال خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ استقلال و پرسپولیس فقط دو باشگاه محبوب تهرانی‌ها نیستند، هواداران آنها حتی فراتر از کشور هم به دنبال نتایج و اخبار تیم‌های محبوب خود هستند اما انگار دست‌هایی در کار است تا این دو باشگاه را به مرز نابودی بکشاند و اتفاقا در این راه، موفق هم بوده‌اند چراکه روزگار آنها  که زمانی افتخار فوتبال ایران و حتی آسیا بودند چندان حال و روز خوشی ندارد. 

پیش از این معتقد بودند هر زمان استقلال و پرسپولیس در دوران اوج خود باشند شرایط تیم ملی فوتبال هم بهتر خواهد شد اما انگار پروژه چندین ساله‌ای برای این دو باشگاه در نظر گرفته شده که آنها را به ورطه نابودی بکشاند. 

پروژه‌ای که در طی 10 سال گذشته نام 10 مدیر را برای یکی از این باشگاه در برداشته است. 
حال نه تنها خبری از واگذاری به بخش خصوصی در کار نیست بلکه به جز شرایط نامناسب مدیریتی، وضعیت اعضای کادر فنی و بازیکنان هم معلق است. 

به نظر می‌رسد هدایت‌کنندگان اصلی این پروژه به خواسته‌های خود هر روز نزدیک می‌شوند تا نه تنها اوضاع استقلال و پرسپولیس را وخیم‌تر کنند بلکه آنها راحتی به جایی برسانند تا از این پس هواداران سرخابی این دو باشگاه در دسته پایین لیگ فوتبال ببینند. 

نابسامانی مالی و مدیریتی تیم‌های محبوب پایتخت که فقط از آنها یک نام باقی گذاشته، رقیبان متمول دیگر را هر روز قوی‌تر می‌کند. حالا دیگر بازیکن آنقدرها حاضر نیست در پرطرفدارترین و پرتماشاگرترین باشگاه‌های آسیایی توپ بزند. 

آقایان به دنبال کاستن محبوبیت این دو باشگاه هستند و حالا در شرایطی که دیگر رقبا به جذب بازیکنان مورد نظر خود برای فصل جدید لیگ برتر مشغولند، استقلال و پرسپولیس دست و پا بسته‌تر از گذشته تنها نظاره‌گر گذر زمان مانده‌اند. 

انتهای پیام/  
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
بهرام
۱۰:۴۷ ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
واقعا براتون متاسفم
نبوی
۱۰:۴۰ ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
دقیقا همینه.شاید شادی ونشاط مردم ومخصوصا هواداران این تیمها خاریست تو چشم بعضیها
kami
۰۸:۴۹ ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
واقعا باید به مسؤلان تبریک گفت....درهمه زمینه ها اگر اینقدر کوشا باشند ما دیگه مشکلی در کشور نداریم...