سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مونا فرجاد بازیگر جایگزین آزاده صمدی در «زبان اصلی» شد

مونا فرجاد به عنوان عضو جدید گروه نمایشی «زبان اصلی» در بخشی از اجر جایگزین نقش آزاد صمدی خواهد شد.

رسول کاهانی کارگردان نمایش «زبان اصلی» در گفتگو با خبرنگار تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران، در رابطه با محوریت این نمایش عنوان کرد.

نمایش «زبان اصلی» حول محور طلاق می‌چرخد اما دلیل انتخاب این سوژه آن نیست که طلاق در کشور ما زیاد شده البته که رواج این موضوع در کشور امری بسیار مهم است اما این نمایشنامه از دل قصه‌ی دیگر در آمده است.

وی ادامه داد: شیوه‌ی اجرای نمایش رئال است و کار طوری طراحی شده که تماشاگر بعد از اجرا تصور کند تئاتر ندیده بلکه با اثر همزاد‌پنداری خواهد کرد.

کاهانی افزود: با تکیه بر متن تمرین‌ها به فرم مورد نظر اجرا رسیدیم و تا وقتی که کار بر روی صحنه نرود متوجه نظرات مخاطبان نمی‌شویم و نمی‌توان گفت که مخاطب با این نوع ساختار ارتباط برقرار کرده یا نه!

وی با اشاره به تغییر بازیگر نقش آزاده صمدی گفت: آزاده صمدی به دلیل کار تصویری که دارد چندین اجرا را نمی‌تواند بازی کند و مونا فرجاد به جای او بازی خواهد کرد.

کاهانی در خصوص سالن نمایش باران اظهار داشت: سالن باران با وجود اینکه به صورت خصوصی فعالیت می‌کند اما مدیران این مجموعه نهایت تلاش خود را برای اداره‌ی این مجموعه انجام می‌دهند.

وی در پایان از آغاز اجرای نمایش «به اتفاق خانواده» در نیمه‌ی دوم پاییز خبر داد و بیان کرد: نمایش «به اتفاق خانواده» در سی‌و‌سومین جشنواره‌ی تئاتر فجر به روی صحنه رفت و قرار است با اعمال تغییراتی آن را در نیمه‌ی دوم پاییز به روی صحنه ببریم و در این زمینه توافقاتی با خانه‌ی هنرمندان نیز داشتیم.

گفتنی است نمایش «زبان اصلی» به کارگردانی رسول کاهانی از امروز ساعت 17 در تماشاخانه‌ی باران به روی صحنه می‌رود.



انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.