سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

در تعطیلات آخر هفته با 7 هزار و 998 راننده متخلف برخورد شد

جانشین فرمانده پلیس راه شمال استان گفت: پلیس در تعطیلات آخر هفته در راستای تامین نظم جاده ها با 7 هزار و 998 راننده مختلف در شمال استان برخورد كرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران و بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ علی رضایی گفت: در ایام تعطیلات آخر هفته پلیس كرمان هر روز با 85 تیم اعزامی تامین نظم و كنترل ترافیك جاده ها را بر عهده داشت و بر عبور و مرور وسایل نقلیه نظارت كرد.

وی تصریح کرد : پلیس در روند این نظارت ها با 7 هزار و 998 راننده مختلف در شمال استان برخورد كرد كه 4 هزار و 889 تخلف انجام شده تخلفات حادثه ساز بوده است.

جانشین فرمانده پلیس راه شمال استان با اعلام خبر اعزام 120 دستگاه اتوبوس زائرین مرقد امام از كرمان، افزود: دو تیم از پلیس راه شمال استان این كاروان را همراهی كردند و انتقال بدون حادثه این زائرین به مقصد را سبب شدند.

رضایی به آمار وسایل نقلیه توقیف شده در این ایام نیز اشاره كرد و بیان داشت: در تعطیلات آخر هفته 42 دستگاه خودرو و 48 دستگاه موتورسیكلت توقیف شدند و به پاركینگ انتقال پیدا كردند.

سرهنگ رضایی ضمن تاكید بر رعایت قوانین ترافیكی توسط رانندگان، گفت: با وجود هشدار های فراوان پلیس در سه روز پایان هفته شاهد دو تصادف فوتی در محور های سیرجان-ملك شهر و شهربابك-انار بوده ایم.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.