مشاورعالی استاندار گفت: در سال آینده هیچ خدماتی اعم از صدور گواهینامه، اخذ یا تمدید پروانه کسب و دیگر به بیسوادان ارائه نخواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛مشاور عالی استاندار گفت: بر اساس این مصوبه سازمان صنعت، معدن و تجارت، راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی موظف هستند که افراد بی سواد متقاضی برای اخذ یا تمدید پروانه کسب و یا اخذ یا تمدید گواهینامه رانندگی و همچنین دستگاه هایی مانند کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی افراد تحت پوشش خود را برای آموزش سواد به سازمان نهضت سوادآموزی معرفی نمایند.

همتی افزود: اطلاع رسانی این موضوع که در سال آینده هیچ گونه خدمتی به بیسوادان ارائه نخواهد شد، الزامی است و دستگاه های اجرایی ذیربط در این راستا باید تلاش و جدیت داشته باشند.

معاون نهضت سواد آموزی استان کرمانشاه  گفت: در استان کرمانشاه 300 هزار نفر بیسواد وجود دارد که 80 هزار از این افراد در بین سنین 10 تا 49 سال قرار دارند.

دکتر محمدرضا بسامی افزود: دستگاه های اجرایی، ذیربط افراد بی سواد را به نهضت سواد آموزی معرفی نمایند تا ما پیگیری ها و اقدامات لازم را به منظور رفع مشکل بیسوادی در استان انجام دهیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.