سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار اندیشه مطرح کرد:

آغاز عملیات احداث بازار روزهای محله ای شهر اندیشه

شهردار اندیشه از آغاز عملیات احداث بازار روزهای محله ای شهر اندیشه با هدف کاهش هزینه‌ها، عرضه مستقیم محصولات استاندارد و با کیفیت و حمایت از تولیدگنندگان و مصرف کنندگان در تامین منطقه خبر داد .

عباس شهوندی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقش سازنده توسعه بازار روزهای محلی در تسهیل روند توزیع اقلام و مواد غذایی و عرضه محصولات استاندارد و با کیفیت اظهار کرد: در همین راستا عملیات احداث تاسیس سه بازار روز محله‌ای در شهر اندیشه با هدف حمایت از مصرف‌کننده و تولید کننده در این منطقه در اولویت قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: 3 بازار روز محله ای تحت عنوان یاس واقع در ضلع شمالی بلوار نیلوفر در فاز دو ، بازار روز گل‌ها واقع در تقاطع بلوار گلهای غربی و شورا در فاز 4 و بازار روز بهستان واقع در خیابان بهستان این ناحیه در شهر اندیشه به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید و سعی می شود با تجهیز این پروژه‌ها به پله برقی سیستم‌های پیشرفته گرمایشی و سرمایشی رضایتمندی شهروندان به نحو هر چه مطلوب تری تامین شود.

شوندی در پایان تصریح کرد: امید آن داریم با توجه به تمهیدات و تدابیری که اتخاذ شده و حمایت‌های شورای اسلامی شهر اندیشه روند رو به رشد مترقی شهری و عمرانی در این منطقه همچنان با سرعت و شتاب فزاینده استمرار یابد.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: احداث ، اندیشه ، بازار روز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.