سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

بازدید آتش نشانان قائم شهری برای تبادل اطلاعات و انتقال تجربیات از سازمان آتش نشانی مشهد

در راستای تعامل سازمان های آتش نشانی کشور، خرداد امسال سرپرست سازمان به همراه کارشناسان آتش نشانی قائم شهر، از سازمان آتش نشانی مشهد برای تبادل اطلاعات و انتقال تجربیات بازدید کردند.


به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی آتش نشانی شهرستان قائمشهر، طی نشستی صمیمی فعالیت ها و عملکرد دو سازمان را مورد بحث قرار داده و در مورد اقدامات وبرنامه های خود در رسیدن به اهداف سازمان وچشم اندازی روشن در سازمان آتش نشانی گفتگو کردند.

همچنین کارشناسان در این بازدید از ایستگاه های عملیاتی ،تجهیزات وامکانات سازمان آتش نشانی مشهد و همچنین چگونگی اجرای عملیات و پیشگیری از وقوع حوادث در شهر مقدس مشهد مورد بررسی قرار گرفت.

کارشناسان آتش نشانی قائم شهر در این بازدید دو روزه وضعیت ایمنی ،تجهیزات،توانمندی های سازمان آتش نشانی مشهد مورد ارزیابی تخصصی قرار داده تا بتوان بااستفاده از تجربیات کلانشهرها در زمینه خدمات رسانی به ویژه در حوزه ایمنی و آتش نشانی، مشکلات و نارسایی های احتمالی در قائم شهر را برطرف و سازمان را در همه ی زمینه ها به استانداردها نزدیک کنند.

امید است با انتقال تجربیات بتوانند برای ارتقاء سطح خدمات دهی به شهروندان اهتمام ورزیده و امنیت را برای آنها در پی داشته باشد./

انتهای پیام/گ
 
 


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.