مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل به زیر پوشش قرار گرفتن ۱۴۲ خانوار دو منطقه آمل بیشترین خانوار‌های آسیب‌پذیر مناطق محروم این شهرستان را بدسرپرست و بی‌سرپرست بیان کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری عبدالرضا علی‌پور با بیان اینکه کمیته امداد به دستود امام راحل(ره) مهم‌ترین اهدافش زیر پوشش قرار دادن خانواده‌های بی‌بضاعت و محروم است، اظهار داشت: این شهرستان تاکنون توانسته بیش از 12 هزار نفر را زیر حمایت خود در طرح‌های مختلف قرار دهد.

وی با تاکید براینکه در اجرای طرح کمیته فرهنگی و اجتماعی در مناطق محروم آمل نیز با هماهنگی دیگر دستگاه‌ها ورود پیدا کرده است، افزود: تاکنون 106 خانواده بدسرپرست و بی‌سرپرست از منطقه آسیب‌پذیر امت‌آباد تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان قرار گرفتند.

 مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل عمده‌ترین مشکل خانواده‌های مناطق محروم در منطقه امت آباد را نداشتن سرویس بهداشتی و حمام بیان کرد و گفت: تاکنون از 18 خانوار این منطقه 11 خانوار از سرویس بهداشتی و حمام بهره‌مند شدند.

علی‌پور ادامه داد: این نهاد با ورود به منطقه رضوان 38 تاکنون توانسته 30 خانوار محروم را تحت پوشش قرار دهد که بسیاری از این خانوار‌ها بدسرپرست و بی‌سرپرست هستند.

رئیس اداره بهزیستی آمل نیز مهم‌ترین درخواست برای رفع مشکل برخی زنان در منطقه رضوان 38 را راه‌اندازی ساختمان برای فعالیت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی بیان و عنوان کرد: با توجه به موفقیت طرح ساماندهی در منطقه امت‌آباد می‌توان با ایجاد امکانات در این مطنقه نیز به موفقیت رسید.

نصرت‌الله حسن‌زاده ادامه داد: در این منطقه مشکل اساسی به مانند امت‌آباد مشاهده نمی‌شود و می‌توان با همدلی و تعامل هرچه زودتر مشکل منطقه را رفع کرد.

انتهای پیام/ع
برچسب ها: محرم ، پوشش ، شورای ، ساری ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.