سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

بیش از ۱۵۰ میلیون تومان کتاب در بخش فنی کتابخانه‌ها خریداری شد

مدیر بخش فنی کتابخانه‌های شهرداری اصفهان از خریداری بیش از ۱۵۰ میلیون تومان کتاب از نمایشگاه بین المللی تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان، اثنی عشر با اعلام این خبر گفت: تعداد ۱۰ نفر از کارشناسان شورای انتخاب منابع اردیبهشت ماه به تهران رفتند و مبلغی معادل ۱۵۰ میلیون تومان را همراه با تخفیف‌های ویژه نمایشگاهی کتاب خریداری کردند.


وی افزود: این کتاب‌ها از ده روز گذشته وارد بخش فنی کتابخانه‌ها شده و با تلاش همکاران داخل قفسه‌ها قرار گرفته و اکنون در محله کنترل فاکتورها هستیم که پس از این مرحله کتابهای خریداری شده برای تعدادی از مسوولان به نمایش گذاشته می‌شود.


 اثنی عشر با بیان اینکه آمار تعداد کتاب‌ها و عناوین بعد از تمام این مراحل به صورت دقیق مشخص می‌شود، بیان کرد: با توجه به اینکه اکثر کتابخانه‌ها درخواست کتاب کودک و نوجوان و رمان و ادبیات داشتند سعی شده در این بخش‌ها خریدهای خوبی صورت گیرد


مدیر بخش فنی کتابخانه های شهرداری اصفهان در خصوص خرید کتاب‌های کنکور تصريح کرد: با توجه به اینکه کنکور امسال نزدیک است و اکثر کتابهای کمک درسی و کنکور باید به روز باشد در این خصوص نیز کتابهای مختلفی خریداری شده است.

وی افزود: هر سال درخواست‌های کتابخانه‌ها در مردادماه جمع آوری شده، جمع بندی‌های لازم صورت می‌گیرد و در مهرماه کتاب‌های کنکور و کمک درسی خریداری می‌شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.