رئیس دانشگاه پورتموث انگلستان گفت: در جهان نمی شود با تفاهم نامه سیاسی بر روی کاغذ به صلح برسیم واگر قرار بر این شد‌ این من و شما هستیم که باید آن را به وجود آوریم.

در جهان‌ با تفاهم نامه سیاسی بر روی کاغذ به صلح نمی‌رسیمبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از قم؛هیو میسون رئیس دانشگاه انگلستان در حاشیه بازدید اندیشمندان بریتانیایی و آمریکایی از کتابخانه آیت‌الله مرعشی نجفی ابراز کرد: در دنیا نمی شود با تفاهم نامه سیاسی بر روی کاغذ به صلح برسیم اگر قرار بر این شد این من و شما هستیم که باید آن را به وجود بیاوریم وگرنه این اصل هیچگاه محقق نخواهد شد.  

وی ضمن خرسندی از حضور خود در کشور ایران و مخصوصا در شهر مقدس قم افزود: من سفرهای بسیاری داشتم و به جاهای مختلفی در کل دنیا سر زده ام ولی اولین بار است که به ایران می آیم و خیلی خوشحال هستم.  

هیو میسون تصریح کرد: یک گنج بسیار گرانبها در شهر مقدس قم وجود دارد‌و آن کتابخانه آیت‌الله مرعشی نجفی است زیرا در این کتابخانه هزاران هزار ایده‌ و نظر از قرنها پیش جمع آوری شده و هر کسی درباره هر موضوعی می تواند پاسخ خود را در اینجا پیدا کند و باید ارزش این کتابخانه بارزش را دانست.
 
انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.