سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صافی:

ادبیات سمندر نشان دهنده جایگاه وی است/در پس مدیریت وی تفکر نیست

سرمربی کاراته دانشگاه آزاد گفت: ادبیات سمندر جایگاه وی را نشان دهنده است و من بهترین جواب را سکوت می دانم.

احمد صافی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص اظهارات اخیر علیرضا سمندر بیان داشت: به نظر من ادبیات رئیس فدراسیون جایگاه وی را نشان داده است و من بهترین جواب را سکوت می‌دانم چرا که جامعه کاراته بهترین قضاوت کنند است.

وی در ادامه افزود: در پس مدیریت وی نه تفکری است و نه ایده‌ای. بنابراین در برابر صحبت‌های وی جواب لازم نیست و بهترین جواب در برابر اتهامات وی برداشت جامعه کاراته است که شاهد همه مسائل بوده‌اند و هستند.

مربی مستعفی تیم ملی یادآور شد: به عقیده رئیس فدراسیون من، آرین‌خو، سیدی و ... هر کدام به نوعی مشکل داریم و تاجر هستیم. واقعا متاسفم که به جایی رسیده‌ایم که باید شاهد اینگونه ادبیات باشیم و حرمت پیشکسوتان نادیده گرفته شود.

صافی تصریح کرد: امیدوارم که سمندر دیگر به هیچ عنوان نه به منزل پیشکسوتان و نه دفتر آنها برود. چرا که نزد آنها دچار احساسات می‌شود و تصمیم‌هایی را اتخاذ می‌کند و صحبت‌هایی را عنوان می‌نماید که بعد از آن نمی‌تواند به وعده‌هایش عمل کند.

مربی دانشگاه آزاد درباره هفته آخر سوپر لیگ و بازی آخر تیمش که مقابل آذر خودرو نوین گفت: به هر حال هر تیمی دنبال احقاق حق خودش است و برای تیم ما هم آن روز روز حساسی بود ولی به دید شرایط ایجاد شد که آن چیزی که انتظارش را داشتیم صورت نگرفت.

وی در پایان با اشاره به قهرمانی تیمش در باشگاه‌ها آسیا بیان داشت در هر صورت تیم دانشگاه آزاد قهرمان باشگاهای آسیا شد و ای کاش آنقدر که دکتر دادکان دلسوز این رشته مدال آور و افتخارآفرین است مسئولین و فدراسیون نشین‌ها نیز توجه می‌کردند و دلسوز کاراته بودند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.