رییس فدراسیون کاراته گفت: کسی تا به حال در مورد تغییر و تحولات با من صحبتی نکرده است و با قدرت به کار خود ادامه میدهم.

با قدرت به کارم ادامه میدهم/ به آرین خو اعتقاد داشتم اما سر مربیانش نه!علی رضا سمندر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اگر من رییس فدراسیون هستم تا به حال در مورد تحولات در این فدراسیون با بنده صحبتی نشده است.

وی ادامه داد: در مورد تغییرات در تیم های ملی باید گفت بنده به آرین خو مدیر تیم های ملی اعتقاد داشتم و دارم، اما به سرمربیانش اعتقادی نداشتم. به عنوان مثال من با حضور علی رضا سلیمانی و زیبا سلیمانی در تیم های ملی مردان و زنان کاراته اعتقادی نداشتم ولی به خاطر احترام مدیر تیم های ملی موافقت کردم.

سمندر افزود: مگر می شود در یک کشور مدیر تیم های ملی در مورد یک رییس فدراسیون تعیین تکلیف کند مدیر تیم های ملی چه کاره است؟ او باید در مورد مسائل تیم ملی نظر بدهد نه اینکه در مورد دبیر و نایب رییس فدراسیون اظهار نظر کند و بگوید این افراد را باید عوض کنید!

وی افزود: افرادی که به عنوان دبیر یا نایب رییس در فدراسیون مشغول هستند از فیلتر های خود عبور کرده اند و بهتر است هر کسی به وظایف خودش عمل کند.

سمندر افزود: اگر بحث های آنها فنی بود و در مورد تیم ملی نظری داشتند باید می آمدند و در فدراسیون نظراتشان را بیان می کردند و ما هم اگر خواسته آنها بر حق بود در این باره تصمیم می گرفتیم، یا حرف آنها را می پذیرفتیم یا با استعفای آنها موافقت می کردیم.

رییس فدراسیون کاراته ادامه داد: چطور میشود که این افراد در دفتر مدیر تیم های ملی جمع می شوند و جلسه می گذارند و حتی رسانه ها را نیز دعوت می کنند و حرفهایی که شایسته خودشان است در مورد رییس فدراسیون دبیر و نایب رییس می زنند؟!

وی ادامه داد: من از طریق رسانه ها حرفهای آنها را شنیدم و در جریان این اقدام نبودم و پس از آن هم بلافاصله سرمربی بزرگسالان را معرفی کردم و البته این تصمیم اگر چه با سرعت بود اما عجولانه تصمیم نگرفتم و عادلانه بود. اما در مورد اقدام آنها باید گفت به هیچ عنوان عادلانه نبود که دسته جمعی استعفا بدهند.

سمندر افزود :از دو هفته قبل گوشزد کرده بودم آنها باید با صحبتهای من تغییر رویه می‌دادند و اگر استعفا نمی‌دادند 2 هفته بعد از آن تاریخ من خودم بر کنارشان می‌کردم.

سمندر تصریح کرد: وقتی که قهرمان جهان می‌آید و به من اعتراض می‌کند و نسبت به نحوه تمرین معترض است من وظیفه‌ام است که به خواست بازیکنانم اهمیت دهم، لذا به آنها منتقل کردم ولی با واکنش خوبی مواجه نشدم.

وی در ادامه بیان داشت: چگونه است که از قهرمان جهان من می‌خواهند که تغییر رویه دهد و تکنیکی که شگردش است را رها کند و با رقص پا شروع کند.

رییس فدراسیون در پاسخ به این صحبت که البته یک سری بازیکنان از نحوه تمرینات راضی بوده‌اند گفت: من صاحب سبک هستم و کاراته را می‌شناسم ولی می‌دانم که این نحوه تمرین جواب نمی‌داد البته یک سری از بازیکنان هستند که وجود آنها باعث می‌شد که ماندگاریشان در تیم ملی بیشتر شود.

آرین‌خو با ریاست در سایه‌اش می‌خواست شرایط را بهبود بخشد؟/ ای کاش به دفتر آرین خو نمی‌رفتم!

وی با اشاره به عدم سرکشی آرین خو تمرینات تیم ملی بیان داشت: من سه ماه است که آرین خو را ندیده‌ام! آرین خو چگونه می‌خواست شرایط کاراته را بهبود ببخشند؟ با عدم حضورش یا با ریاست در سایه‌اش؟!!

سمندر در خصوص صحبت های آرین خو مبنی بر اینکه سمندر با آمدنش به دفتر کارم از من خواست مدیریت تیم های ملی را بپذیرم اظهار داشت: ای کاش برای پیشکسوت حرمتی قائل نمی‌شدم و به دفتر آرین خو نمی رفتم. واقعا برای خودم متاسفم که جهت احترام گذاشتن به پیشکسوت به دفتر آرین خو رفتم! دیگر دفتر هیچکس نخواهم رفت.

سمندر در پاسخ به این سوال که دلیل انتخاب دباغیان از طرف شما چه بوده بیان داشت: به نظر من دباغیان اصلح‌ترین فرد برای این سمت است، من وی را از قدیم می‌شناختم.

با قدرت تمام به کارم ادامه می‌دهم

وی در پایان خاطر نشان کرد: مدیریت فدراسیون کاراته با من است و همه چیز را رصد می‌کنم و نمی‌گذارم خدشه‌ای به بازیکنان و شأن فدراسیون وارد شود. هر کس هر کاری از دستش برمی‌آید انجام دهد. من با قدرت به کارم ادامه می‌دهم.

انتهای پیام/
برچسب ها: سرمربیان ، فدراسیون ، رییس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار