سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارگرپیشه:

برد آمریکا شاهکاری دیگر از والیبال خواهد بود/ چیزی کمتر از قهرمان 2014 نداریم

پیشکسوت والیبال ایران گفت: در هفته اول بازی های خودمان در لیگ جهانی کار سختی را در مقابل تیم ملی آمریکا در پیش داریم.

یداله کارگرپیشه مربی اسبق تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: حساسیت بازی ما مقابل آمریکا یک طرفه نیست بلکه قهرمان سال گذشته لیگ جهانی هم از رویارویی با ایران استرس دارد چون ملی پوشان ما نشان داده اند تاکنون در شرایط سخت کارهای بزرگی  انجام داده‌اند ولی نباید از این موضوع غافل شد که آنها میزبان هستند و ما میهمان.
 
غفور آمادگی قبل را ندارد 
 
 کارگرپیشه اظهار داشت: در حال حاضر متاسفانه شرایط به گونه ای است که ما امیرغفور را همانند گذشته آماده و قدرتمند در اختیار نداریم اگر خدایی ناکرده شهرام محمودی دچار مشکل شود و نتواند بازی کند کواچ مجبور می شود تا از فرهاد پیروت پور در این پست استفاده کند وی بازیکن بدی نیست ولی کمتر از دیگر پشت خط زن ها در مسابقات بین المللی شرکت کرده و تجربه کمی هم دارد این مساله باعث می شود تا بگویم ما در مقابل آمریکا کار سختی را پیش رو داریم.
 
آمریکا می خواهد در خانه کار را یکسره کند
 
وی تصریح کرد: کادر فنی تیم ملی آمریکا و بازیکنانش می دانند که باید در این 2 بازی رفت در خانه خود کاری کنند در غیر این صورت در تهران نمی‌توانند مقابل هزاران تماشاگر و شرایط خاص میزبانی ایران کاری از پیش ببرند و شرایط برایشان سخت خواهد شد.
 
همه چیز در زمین مشخص می شود
 
وی گفت: تیم ایران در لیگ جهانی امسال تقریبا با همان نفراتی که سال گذشته شرکت کرده بود حاضر می شود اگر بخواهیم با توجه به نوع بازی‌هایمان در سال های گذشته لیگ جهانی را پیش بینی کنیم که خوب است ولی معلوم نیست آن ها در زمین چطور بازی کنند تمام پیش بینی ها را باید گذاشت برای روزی که لیگ جهانی برای ایران استارت می خورد.
 
بازی های تدارکاتی محک خوبی نبود
 
 تدارکاتی برگزاری شده در فنلاند و چک را سنگ محک خوبی برای تیم ملی و کادر فنی ارزیابی نکرد و افزود: والیبال این 2 کشور در جهان در سطح B و دسته 2 هستند، دیدارهای دوستانه ای که با  آنها داشتیم نتوانست به خوبی ملی پوشان ایران را تحت فشار قرار دهد تا بازیکنان حداکثر توان و پتانسیل خود را در معرض نمایش قرار دهند با توجه به این که ملی پوشان ایران سالهاست در کنار هم بازی می کنند زیاد نیاز به هماهنگی در اجرای تاکتیک ها ندارند بلکه تنها نیاز آنها تحت فشار قرار گرفتن از سوی حریفان قدرتمند است.
 
سطح فنی 2 تیم تفاوتی با هم ندارند
 
کارگرپیشه تصریح کرد: به نظر من 2 تیم والیبال آمریکا و ایران از نظر فنی تفاوت چندانی با هم ندارند شاید برخی ها بگویند آنها در سرویس نسبت به ایران برتری دارند ولی نمی شود به این مقوله بسنده کرد سرعتی زن این تیم در زدن سرمربی موجی پرشی مهار نشدنی ودریافت مقابلش کار سختی است اما اگر به زدن سرویس های پرشی روی آوردند دریافت آن مشکل نخواهد بود.
 
پیشنهاد کارگرپیشه به کواچ
 
وی معتقد است: اگر در ارنج اصلی میلاد عبادی پور وفرهاد قائمی به عنوان دریافت های اصلی وارد زمین شوند به طور حتم به مشکل نمی خوریم، اگر سعید معروف در مقابل آمریکا روزی خوبی داشته باشد این تیم را خواهیم برد و شاهکار می کنیم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: والیبال ، قهرمان ، معروف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.