مدیر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه اظهار داشت: ما مقابل یزدیها یک بازی خوب و سنگین را برگزار کردیم آنها هم بسیار عالی ظاهر شدند اما متأسفانه اشتباهات داوری عامل اصلی باخت ما شد.

یداله کارگر پیشه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه فرد قضاوت کننده این بازی در پوئن های حساس که تعیین کننده سرنوشت بازی بود بسیار ضعیف عمل کرد و ما نتوانستیم برنده بازی باشیم.

مدير فني تيم واليبال شهرداري اروميه یادآور شد: آسیب دیدگی و مصدومیت مهره های کلیدی تیم ما مثل علی نادی، بهرام فرید و امید برزگر به ضررمان شد آنها با وجود مصدومیت شدید مجبور به بازی بودند و نتوانستند به خاطر این مسئله به طور صد درصد در خدمت تیم باشند.

وی در خصوص وضعیت تیم والیبال پیشگامان کویر یزد اظهار داشت: این تیم مقابل ما بسیار عالی کار کرد، مهدی مهدوی و پشت خط زن خارجی آنها نقش عمده ای در برد یزدیها داشتند.

کارگرپيشه در خصوص وضعیت تیم شهرداری ارومیه در جدول رده بندی اظهار داشت: متأسفانه مصدومیت مهره های کلیدی بازده تیم ما را به طور قطع کاهش داد در حال حاضر وضعیت مصدومان به پلی خیلی سخت است، ولی نهایت سعی خود را در بازی هفته آینده به کار خواهیم گرفت ما باید مقابل تیم نوین کشاورز سه امتیاز کامل را به دست‌آوریم البته راهیابی ما به مرحله حذفی بستگی به نتیجه بازی هفته آینده تیم سایپا هم دارد.

وي اظهار داشت: متأسفانه در بازی با پيشگامان کوير يزد تمامی عوامل از جمله بازیکنان و آسیب دیدگی هایشان، داوری و.... دست به دست هم داد تا ما ببازیم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار