سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زارعیان:

با میراسماعیلی هیچ مشکلی نداریم/تا پایان المپیک برزیلی در تیم ملی خواهیم ماند

سرمربی تیم ملی جودو: من و آرش میراسماعیلی هیچ مشکلی با هم نداریم و همه برای من قابل احترام هستند.

مجید زارعیان سرمربی تیم ملی جودو کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: طی جلسه‌ای که با رئیس و نایب رئیس فدراسیون داشتیم مشکلات را حل کردیم و من در تیم ملی با قدرت به کارم ادامه خواهم داد. از فردا اردوها آغاز می‌کنیم تا با آمادگی لازم به مجارستان اعزام شویم.

وی در ادامه افزود: با توجه به شرایطی که جودو دارد اگر بهترین مربی دنیا را بیاوریم نمی‌تواند در این برهه از زمان برای جودو کاری بکند. ما از 40 نفر دعوت می‌کنیم و فقط 15 نفر در اردوها حاضر می‌شوند که این برای جامعه جودو یک درد است. در ایران می‌توانیم کارهای بدنسازی را انجام دهیم ولی چون بچه‌ها حریف تمرینی ندارند باید کارهای تکنیکی و تاکتیکی را در اردوهای خارجی پیگیری  کنیم.

سرمربی تیم ملی جودو کشورمان اذعان داشت: یکی از مشکلات این است که جودوکار شش دانگ در کشور نداریم مثلا در وزن 81- کیلوگرم اگر سعید مولایی مصدوم شود جایگزینی برای او نداریم باید پشتوانه‌سازی کنیم که اگر اتفاقی برای نفر فیکس تیم ملی افتاد جایگزینی برای او داشته باشیم.

زارعیان در خصوص انتقادهای اخیر تصریح کرد: انتقاد باید سازنده باشد من همیشه اعلام کرده‌ام که درب تیم ملی به روی همه باز است دوستان بیایند و هم فکری کنیم همه باید کمک کنند تا روند رو به رشد انجام شود و بتوانیم به آینده امیدوار باشیم.

وی در خصوص میر اسماعیلی افزود: من با میراسماعیلی هیچ مشکلی ندارم برای من قابل احترام هستند. از اصحاب رسانه خواهش می‌کنم کمک کنند تا اوضاع آرام شود و واقعیت‌ها را منعکس کنند چون گفتن واقعیات خیلی به ما کمک می‌کند.
هدف من کمک کردن به جودو کشور است و از انتقاد هیچ هراسی ندارم. ورزش جودو متعلق به ایران است و همه باید برای کسب نتایج خوب تلاش کنیم من واقع بینانه می‌گویم که توان آن را داریم که در جهان جایگاه بهتری داشته باشیم.

وقتی تیم ملی بزرگسالان کسب مدال می‌کند برای جوانان ایجاد انگیزه می‌شود شما والیبال و کشتی را ببینید چون در سطح جهان مطرح هستند جوانان به سمت ورزش‌ها می‌روند و اگر جودو هم کسب مدال کند امیدوارم باشگاه‌های جودو هم شلوغ خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: بضاعت جودو ما همین چهار، پنج نفر هستند و برای کسب سهمیه فقط باید روی همین نظرات تمرکز کنیم. کیفیت جودو ایران از استانداردهای جهان دور است و برای رسیدن به آن تلاش کرد که برای پیشرفت به محیط آرام نیاز داریم و از همه خواهش می‌‌کنم همه چیز را فراموش کنند و فقط به المپیک و کسب سهمیه فکر کنند.

زارعیان در پایان خاطر نشان کرد: من تا پایان المپیک برزیل در تیم ملی هستم و هر کس که می‌تواند به تیم ملی کمک کند مایلم با وی همکاری نمایم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، ملی ، جودو ، زارعیان ، سرمربی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.