رئیس مستعفی کمیته آموزش فدراسیون جودو گفت:‌ نمی‌خواهم مسائل را باز کنم ولی سر بسته می‌گویم گودرزی وزیر ورزش فاتحه‌ای بخواند برای جودو این روزهای کشورمان.

مرادی: وزیر ورزش فاتحه‌ای بخواند برای جودوبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از استعفای داوود میقانی سرمربی تیم ملی نوجوانان، محمودرضا میران سرمربی تیم ملی جوانان و ایرج اکبر لورئیس کمیته انضباطی، این بار نوبت به رئیس کمیته آموزش و عضو کمیته فنی فدراسیون جودو رسید.
 
حجت الله مرادی رئیس کمیته آموزش و عضو کمیته فدراسیون جودو در جلسه کمیته فنی استعفای حود را اعلام و از هر 2 سمت خود در فدراسیون جودو کناره‌گیری کرد. 
 
حجت الله مرادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: من استعفاء داده‌ام ولی رئیس فدراسیون قبول نکرده است که دلیل عدم موافقت وی را نمی‌دانم ولی قصد بازگشت به فدراسیون و ادامه همکاری را ندارم. 
 
وی تصریح کرد: 3 سال رئیس کمیته آموزش بودم و بارها به من گفته‌اند که درست می‌گویی ولی نمی‌دانم چرا کار خودشان را می‌کنند. 
 
وی در خصوص علت استعفا خود افزود: استعفای من علت‌های زیادی دارد که نمی‌خواهم آنها را باز کنم و فقط می‌گویم که دنبال عنوان نیستم و جایی که موثر نباشم حضور پیدا نخواهم کرد. 
 
من 43 سال است که به طور مستمر در جودو حضور دارم و حدود 37 سال است که مربیگری میکنم و بارها اعلام کرده‌ام که این گونه نمی‌توانم کار کنم ولی دوستان توجهی نمی‌کردند. 
 
رئیس کمیته آموزش فدراسیون جودو و کوراش تصریح کرد: من در جلسه کمیته فنی فدراسیون و در حضور تمام اعضا کمیته فنی استعفای خودم را اعلام کردم ولی رستگار قبول نکرده است و شاید فکر میکنند که شوخی می‌کنم، اما من با کسی شوخی ندارم و چه قبول بکنند و چه قبول نکنند دیگر به فدراسیون بر نمی‌گردم. 
 
عضو کمیته فنی فدراسیون جودو عنوان کرد: وقتی جایی باشی که به حرفت  گوش نکنند انگیزه‌ات از بین می‌رود و اگر انگیزه‌ای نداشته باشی در آن مجموعه مفید نخواهی بود چون اولین فاکتور برای پیشرفت یک مجموعه داشتن انگیزه کارمندان آن مجموعه است، اما متاسفانه این انگیزه در فدراسیون جودو و تصمیم به قطع همکاری گرفتم. 
 
مرادی در پایان خاطر نشان کرد: من قصد باز کردن مسائل و حاشیه سازی را ندارم، اما سر بسته بگویم که گودرزی وزیر ورزش و جوانان فاتحه‌ای بخواند برای جودو.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۱۹ تير ۱۳۹۴
آقای رستگار انتظار جامعه جودو از شما این بوده و است که آبروی جودو را بخردید و کاری نکنید که باز هم پای مدیران غیر جودویی به فدراسیون باز شود و یک جمله به آرش خان میر اسماعیلی که بس است هر چقدر با تقلب به عنوان رسیدی و حق کسانی را که شایسته تر بودند از بین بردی به فکر آخرت هم باش و در فدراسیون ادامه راه نادرست خود را نده.
Iran (Islamic Republic of)
کمالی
۲۱:۰۷ ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
این نتیجه مدیریت جناب ارش خان است
Germany
مجتبی
۱۸:۵۰ ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
جودو سال هاست که از تیم های مدال اور خارج شده و نتونسته افتخار افرینی ها گذشته رو داشته باشه
آخرین اخبار