ملی‌پوش اسبق جودو گفت: رییس فدراسیون جودو از حضور من در تیم ملی استقبال کرد و من هم برای کمک به جودو برگشتم.

رودکی: برای کمک به جودو به تیم ملی بازگشتم / سر برگشت من به تیم ملی، جودو زیر و رو شدمحمدرضا رودکی ملی‌پوش اسبق تیم ملی جودو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بنده قبلا هم گفته بودم که برای بازگشت به تیم ملی جودو هیچ مشکلی ندارم ولی فقط با دعوت رییس فدراسیون برمی‌گردم.

چند روز قبل ظاهرا رستگار مصاحبه‌ای کرده و گفته که با حضور رودکی در تیم ملی مشکلی ندارم و از بازگشت وی تیم ملی استقبال می‌کنم که با توجه به صحبتهای رستگار تصمیم گرفتم که به جودو برگردم.

وی در ادامه افزود: مدتی که جهت مسابقات جوجیستر در ایران نبودم بر سر برگشت من به جودو ظاهر اتفاقات زیادی افتاده و جودو زیر و رو شده و بعضی از دوستان معترض بودند که چرا سرمربی بدون هماهنگی با من رودکی را به تیم ملی برگردانده است.
تا این حد اعمال نظر شخصی اصلا به صلاح جودو نیست. با این اتفاقاتی که در جودو افتاده اگر با تمام پتانسیل هم شروع کنیم برای نتیجه گیری نیاز به زمان است.

میراسماعیلی قبلا به من گفته بود که این موضوع را حل کنیم ولی اتفاق نیفتاد ولی طی چند جلسه ملاقات حضوری که با زارعیان داشتم و با وی صحبت کردم قرار شد از شنبه در اردوها حاضر شوم.

قهرمان اسبق جودو در ادامه بیان داشت قبلا من شرایطم را برای حضور در تیم ملی می‌گفتم ولی رستگار مخالفت می‌کرد ولی از زمانی که بحث ورود من به جوجیستو مطرح شد تماسهای زیادی با بنده گرفته شد و رستگار اعلام کرد که با حضور رودکی مشکلی ندارم.

رودکی همچنان اذعان داشت: تازه از مسابقات جوجیستو برگشته‌ام و یک سری کوفتگیهایم دارم ولی از شنبه در اردوها حاضر می‌شوم فکر نمی‌کردم که جوجیستو انقدر با جودو فرق داشته باشد و جوجیستو رشته بسیار سخت ولی جذابی است و از لحاظ قوانین هم خیلی با جودو تفاوت دارد و تمرکز بالایی می‌خواهد قبل از فینال گرفتگی عضلانی برایم پیش آمد و طبق نظر مربیان در فینال حضور پیدا نکردم و به مدال برنز بسنده کردم.

ملی‌پوش اسبق جودو تصریح کرد: زارعیان فشار خوبی به جودوکاران می‌آورد و در مسابقات قهرمانی آسیا هم از نظر کیفیت مسابقه‌ها به نظر من نتیجه خوبی کسب شد و جودو در حال حرکت رو به جلو است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: صحبت کردن ملی‌پوشان در خصوص سرمربی درست نبود و کار غیر اخلاقی بود و ملی‌پوشان باید اخلاق مداری را در دستور کار خودشان قرار دهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، ملی ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۰۷ خرداد ۱۳۹۴
میراسماعیلی دوست نداشت تو برگردی
آخرین اخبار