سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

کاهش شدید آدم ربایی با انگیزه باج خواهی در کرمان

رئیس پلیس آگاهی کرمان از کاهش آدم ربایی با انگیزه باج خواهی در کرمان خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ، یدالله حسن پور در اولین نشست خبری خود در کرمان گفت:خوشبختانه آدم ربایی با انگیزه باج خواهی برای اتباع ایرانی زیاد گزارش نشده است و کاهش شدیدی داشته است ودر خصوص کشف آدم ربایی از سالهای گذشته تاکنون 111درصد افزایش داشتیم .

وی یکی از دلایل افزایش جرائم را گسترش تکنولوژی و ناآگاهی مردم در استفاده از این ابزار نوین دانست واظهار کرد:خوشبختانه در اقدامی بجا دادستانی نصب دوربین مداربسته رابرای تمام اماکن نظیر بانکها،پمپ بنزین ودیگر اماکن را الزامی دانسته وبازار کرمان نیز خوشبختانه به شکل کامل تحت پوشش نظارت تصویری است.

وی تصریح کرد: در خصوص افزایش کشف سرقتها نیز این مسئله را مدیون استقرارقرارگاه مبارزه با سرقت در استان هستیم.

رئیس پلیس آگاهی کرمان با انتقاد از دور شدن افراد خانواده از یکدیگر گفت: یکی از دغدغه ها امروز ما دور شدن افراد خانواده از هم و هم کلام نشدن با هم در زندگی است وحتی همسایه ها گاها فریاد کمک خواهی همسایه خود را بی پاسخ می گذارند در حالی در دیگر کشورها در قبال یکدیگر تا این حد بی مسئولیت نیستند.

حسن پو ربا اشاره به وقوع 30درصد جرائم تحت تاثیر افاغنه افزود: این جرائم یا توسط افاغنه شکل می گیرد یا بروی افاغنه شکل می گیرد که آمار زیادی است.

وی خاطرنشان کرد: بعضا سیستم قضایی تلاش نیروهای نظامی برای دستگیری باندها را نادیده گرفته ودر خبررسانی های خود دچار اشتباه می شوند.



انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.