با تلاش نیروی انتظامی، یک کودک ده ساله سیرجانی به نام پارسا که به انگیزه اخاذی ربوده شده بود آزاد شد و به آغوش خانواده بازگشت .

فرمانده انتظامی شهرستان بافت به خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان گفت : این کودک دیروز توسط دو مرد جوان در یکی از بوستانهای شهری سیرجان ربوده شده بود که پس از اطلاع پلیس سیرجان و شناسایی خودروی متهمان ، رد گیری آنها در حوزه استحفاظی بافت پس از 5 ساعت کودک آزاد و دو فرد رباینده بازداشت شدند .
سرهنگ ایران نژاد افزود: آدم رباها با جلب اعتماد کودکانی که مشغول بازی در یک بوستان شهری سیرجان بودند و پس از تخلیه اطلاعاتی کامل از وضع خانوادگی آنها ، یکی از کودکان را با عنوان جعلی مشاور تغذیه سوار خودرو پراید کرده و از محل متواری شدند.

وی انگیزه اصلی آدم ربایان را اخاذی از والدین کودک با توجه به اطلاعات حاصله نسبت به وضعیت زندگی آنان عنوان و خاطرنشان کرد : افراد دستگیر شده دو جوان 24 و 27 ساله و سابقه دار در حمل مواد مخدر هستند که در مناطق جنوب استان کرمان فعالیت دارند.

ایران نژاد یادآور شد: علاوه بر توقیف خودرو متهمان ، از آنها وسایلی که برای بستن کودک استفاده شده و وسایلی برای ضرب و جرح احتمالی کودک ، نیز کشف شد.

انتهای پیام/د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.