فرمانده انتظامي شهرستان کرمان گفت: ماموران انتظامي گلباف در دو عمليات، موفق به کشف 15 کيلو هروئين و 73 کيلو ترياک در مسير کرمان شدند

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمان وبنا به اعلام پايگاه خبري پليس، سرهنگ عبدالعلي روانبخش در تشريح اين خبر گفت:در عمليات اول ماموران انتظامي بخش گلباف به دنبال انجام يکسري کارهاي اطلاعاتي و پليسي از انتقال يک محموله مواد مخدر به کرمان آگاهي يافتند.

"روانبخش" گفت: در اين عمليات، پليس به يکدستگاه پژو 206 مشكوك و پس از توقيف خودرو، در بازرسي از آن 73 کيلو ترياک کشف، راننده و سرنشين آن دستگير شدند.

وي افزود: همچنين در عمليات ديگري ماموران انتظامي برابر اعلام مرکز فوريت هاي 110 مبني بر واژگوني يکدستگاه خودرو در محور "گلباف- کرمان" عازم محل حادثه شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان کرمان بيان داشت: ماموران پس از حضور در محل ضمن بررسي موضوع مشاهده کردند يک دستگاه پژو پارس فاقد پلاك بنا به دلايلي واژگون شده است.

وي بيان داشت: با توجه با اينكه خودرو فاقد پلاك بوده ماموران انتظامي به آن مشکوک شدند و پس از بازرسي از محل15 کيلو هروئين که در زير سنگ و خاک در اطراف محل حادثه جاساز شده بود راکشف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان کرمان در پايان گفت:متهمان دستگير شده به همراه مواد پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.



انتهای پیام/ ا

برچسب ها: پلیس ، موادمخدر ، کشف ، هروئین ، پژو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.