سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاهین طبع: بازیکنان دانشگاه از باخت می ترسند

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اعتقاد دارد بازیکنان این تیم نشان دادند از باخت می ترسند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مهران شاهین طبع سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد که بعد از سومین پیروزی مقابل مهرام شانس چند برابری برای قهرمانی در لیگ حرفه ای پیدا کرده است، برخلاف مصطفی هاشمی که به سرعت از سالن خارج شده و به همراه بازیکنان خود در جمع خبرنگاران حاضر نشد، به میان خبرنگاران آمده و گفت: بازی دوم با دیروز متفاوت بود. وقتی یک بازی را بردیم، سعی کردم برای بازی دوم استرس کمتری داشته باشیم اما خب پنالتی های زیادی هم از دست دادیم. بازیکنان ما نشان دادند که از باخت می ترسند. 

مهرام 40 دقیقه در تمام زمین دفاع کرد


وی ادامه داد: هدف ما این است که مقابل مهرام خوب بازی کنیم. هر اتفاق دیگری که رخ دهد، زیاد مهم نیست. بازی بازیکنان ما بیشتر تحت تاثیر نتیجه قرار گرفت. از طرفی تیم مهرام هم که دیروز بازی را واگذار کرده بود با تمام توان 40 دقیقه در تمام زمین دفاع کرد اما تجربه بازیکنان ما و کنترل خطاها باعث شد که بازی را به آخر برسانند و ببرند.

شاهین طبع گفت: کوارتر سوم و چهارم بازی تمرکز بالا و آنالیز خیلی خوبی می خواهد که بتوانید برنده بازی شوید. مهرام کار خود را انجام داد اما در یک بخشی از بازی با شوت های بازیکنان ما بازی به نفع دانشگاه برگشت. 

در بازی های خانگی خوب کار نکردیم

سرمربی دانشگاه آزاد که اعتقاد داشت، تماشاگران دو بازی اول فینال را پسندیده اند در مورد میزبانی در زمین خودی گفت: ما هر چه بازی سنگین در این زمین انجام داده ایم، خیلی خوب کار نکردیم. باخت بدی به مهرام در همین زمین داشتیم. بازیکنان ما خیلی زود انگیزه می گیرند و مطمئنم در بازی پنجشنبه هم همین اتفاق می افتد. بازیکنان دانشگاه با زمین آزادی هم به خوبی آشنا هستند.

شاهین طبع قضاوت داوران را هم بی غرض دانست و گفت: داوران سعی کردند برای هر دو طرف سوت بزنند. اشتباهات هم برای هر دو طرف بود. نه اینکه به خاطر بردمان این حرف را بزنم. روزهایی که باخته ایم هم گفته ام. وقتی فیلم بازی را نگاه می کنم ،متوجه می شوم که در مجموع داوران برای دو طرف سوت زده اند.

وی با اشاره به اینکه مطمئن بود در صورت اشتباه بازی را از دست می دهند، در مورد عملکرد بازیکنان جوان دانشگاه آزاد گفت: 3 یا 4 بازیکن امسال در تیم من رشد چشمگیری داشتند. مرادی نسب، مظفری و شهریان امسال رشد کردند. شهریان بازیکن بلندی برای پست 2 است که آینده خوبی دارد. نتیجه یکی از بازی های ما با مهرام را همین جا مرادی نسب رقم زد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.