سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ریچاردز باز هم بهترین بازیکن شد/ تاثیرگذاری منفی بازیکن خارجی مهرام!

بازیکن خارجی تیم دانشگاه آزاد در حالی بهترین بازیکن دیدار دوم فینال لیگ حرفه ای بسکتبال شد که بازیکن آمریکایی مهرام در برگه آمار تاثیرگذاری منفی داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ انتخاب یک نفر به عنوان بهترین بازیکن از تیم دانشگاه آزاد که در طول لیگ ملی و لیگ حرفه ای به بازی گروهی خود معروف شده است، کم لطفی به گروه بازیکنان این تیم محسوب می شود. با این وجود بعد از اتمام مسابقات بسکتبال برای معرفی بهترین های بازی مراجعه به برگه آمار و بهترین امتیازآور بازی مرسوم است.

در پایان دیدار دوم فینال که با نتیجه 77 بر 67 به نفع دانشگاه آزاد تمام شد، رایان ریچاردز بازیکن انگلیسی دانشگاه آزاد با 25 امتیاز و 12 ریباند (تاثیرگذاری 27) تاثیرگذارترین بازیکن میدان بود.

فیلیپ ویدنف با 15 امتیاز و 4 ریباند و جواد داوری با 11 امتیاز و 4 ریباند دیگر بازیکنان دانشگاه بودند که در برگه آمار دورقمی شدند.

آرمان زنگنه بازیکن جوان مهرام با 13 امتیاز و 10 ریباند بهترین بازیکن این تیم بود. حامد حدادی هم با 17 امتیاز و 7 ریباند در رده بعدی قرار داشت. حدادی با 8 ترن اور (توپ از دست رفته) بیشترین ترن اور را هم در بازی داشت.

تاکوان دین که معمولا بهترین امتیازآور مهرام در کنار حدادی محسوب می شود در این بازی تنها 8 امتیاز و 4 ریباند داشت و تاثیرگذاری منهای 6 برای وی ثبت شد.

آمار تیمی

دانشگاه آزاد با 10 پرتاب 3 امتیازی موفق (38 درصد) در مقابل 4 پرتاب 3 امتیازی موفق مهرام (22 درصد) عملکرد بهتری در پرتاب های راه دور داشت.

تعداد ریباندهای دو تیم با 41 ریباند برای دانشگاه و 39 ریباند برای مهرام نزدیک به هم بود.

بازیکنان دانشگاه آزاد 23 امتیاز از ترن اورهای حریف به دست آوردند. مهرام با 36 امتیاز در مقابل 26 امتیاز دانشگاه عملکرد بهتری در محوطه 3 ثانیه داشت.

از همه مهمتر تیم دانشگاه آزاد 34 دقیقه و 36 ثانیه تیم برتر میدان بود در حالی که تیم مهرام تنها 4 دقیقه و 29 ثانیه برتری را در اختیار داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازیکن ، خارجی ، دانشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.