سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمت به مردم هدف شورایاران جدید باشد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در نشست شورایاری‌ها از شورایاران جدید خواست علاوه بر استفاده از ظرفیت شورایاران قبلی، خدمت به م ردم را سرمنشأ فعالیت خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران در نشست آغاز به کار شورایاران جدید محلات 13گانه مرتضی طلایی ریاست ستاد هماهنگی شوراها و نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: نقطه عملیاتی در تبدیل مدیریت شهری از یک نهاد خدماتی به یک نهاد اجتماعی رشد محسوب می‌شود و جهش در دوره جدید شورایاران ایثارگر را نسبت به تعداد کل، قابل توجه و آن را از برکات معنوی در منطقه 12 دانست. 
 
طلایی ادامه داد: با فرهنگ و تفکر جهادی، اخلاص، ایثار و از خودگذشتگی، جسارت، شجاعت و  کار بی منت و... باید از اعتبار و قداست شورایاری‌ها صیانت و دور جهت اهداف شورای استان‌ها گام برداریم. 

طلایی بیان کرد: شورایاران جدید باید از ظرفیت شورایاران قبلی و تجارب و دانش آن‌ها استفاده نموده و خدمت به مردم را سرمنشأ فعالیت خود قرار دهند. 

*ارتقاء کیفیت سکونت در منطقه 12 یکی از کار ویژه‌های شهردار تهران 

در این ادامه این نشست عابد ملکی شهردار منطقه 12 اظهار کرد: مشارکت شهروندان و سپردن امور شهر به آن‌ها در جامعه، کشور و یک نظام مردم سالار شجاعتی است که شورای شهر و مدیریت شهری در سال‌های  گذشته به خرج داده است. 
 
ملکی گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام "دولت همدلی و همزبانی" نام گذاری شده است، این ارتباط بیش از بیش تقویت می‌شود. 

وی اظهار داشت: ارتقاء کیفیت سکونت در منطقه 12 یکی از کار ویژه‌های شهردار تهران است و امیدوارم با همکاری و مشارکت شورایاران و شهروندان معضلاتی که در حوزه آسیب‌های اجتماعی وجود دارد حل و فصل می‌شود تا منطقه‌ای در شأن شهروندان ایجاد شود. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: طلایی ، خدمت ، شورایاران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.