شهردار تهران با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در منطقه 12 شهرداری تهران از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران، گفت: منطقه 12 یکی از مناطق کلیدی پایتخت بوده که با هدف گذاری درست می تواند حیات را به مرکز شهر بیاورد.

به گزارش گروه شهری باشگاه خبرنگاران، محمدباقر قالیباف شهردار تهران با تاکید بر اینکه هویت شهروندی و شهر تهران در این منطقه قرار گرفته و متاسفانه طی 60 سال به مرور از بین رفته است، گفت: نمی توان 60 سال تخریب را 6 ساله تمام کرد اما میتوان 6 ساله آن را در مدار آورد و قطعا از نظر من سازمان زیباسازی شهر تهران پیش قراول این فعالیت در منطقه 12 است.

قالیباف با بیان اینکه امیدوارم فعالیت های سازمان زیباسازی شهر تهران به سمتی برود که حیات و زندگی را به این منطقه برگرداند، ادامه داد: در حال حاضر فعالیت های صورت گرفته در خیابان داور، خیابان ناصر خسرو و میدان امام (ره) قابل تقدیر و تشکر است که فکر می کنم با یک هدف گذاری درست می توان این محدوده را به یک محل رفت و آمد و پیاده را مناسب تبدیل کرد.
مبلمان شهری به سمت خلاقانه شدن پیش رفته است.

قالیباف با اشاره به اینکه اتفاقاتی که در مبلمان شهری اتفاق افتاده، قابل توجه است، گفت: در مجموع روند خوبی در حوزه مبلمان شهری بخصوص از نظر خلاقیت صورت گرفته است که باید این روند ادامه پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه مجموعا روند خوبی در حوزه مبلمان شهری بخصوص از منظر خلاقیت صورت گرفته است، تصریح کرد: طراحی مبلمان باید به گونه ای باشد که برای همه اقشار جامعه قابل استفاده و قابل توجه باشد.

به گفته شهردار تهران بسیاری از مبلمان که در شهر قرار گرفته به درد خانمها و بچه ها نمی خورد به همین منظور با استفاده از پتانسیل های دانشجویی و برگزاری مسابقات می توان روند خوبی را در این حوزه پیش گرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: ناصر خسرو ، پایتخت ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار