سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی وسنگهای تزئینی

سومین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری موادمعدنی،سنگهای تزئینی وتجهیزات وابسته همزمان با اولین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و راهسازی درزنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛سومین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری موادمعدنی،سنگهای تزئینی وتجهیزات وابسته همزمان با اولین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و راهسازی از تاریخ 5 تا 8 خردادماه سال جاری به مدت 4 روز در فضایی بالغ بر 5 هزار نتر مربع فضای عمومی مسقف که 2 هزار متر مربع آن غرفه سازی شده است و همچنین 3 هزار متر مربع فضای باز جهت استقرار ماشین آلات توسط شرکت نمایشگاهی رستاک برگزار خواهند شد.

در این نمایشگاه بیش از 100 شرکت صنعتی و صنایع مدنی و تولید کنندگان ماشین آلات از شهرهای مختلف کشور از جمله زنجان،تهران،تبریزو ارومیه و همچنین شرکت های خارجی از کشورهای ترکیه و چین ونمایندگی شرکتهایی از کشورهای آلمان وکره حضور دارند.

هدف از برگزاری این نمایشگاهها شناخت وتوسعه سرمایه گذاری ورفع موانع در حوزه معدن،صنایع معدنی و فرآوری مواد معدنی،انتقال و ارتقاء دانش و فناوری و توسعه تکنولوژی ساخت داخل با رویکرد بومی سازی، ارتقاء سطح ایمنی در معادن و تجهیز معادنو کارخانجات و رفع کمبود ماشین آلات و تجهیزات از طریق محصولات ،معرفی خدمات و انتقال دانش ،تکنولوژی و موضوعات مرتبط می باشد.

گفتنی است: این نمایشگاه در ساعت 18عصر روز سه شنبه طی مراسمی با حضور کشاورز مدیر کل امور اکتشاف وزارت صنعت،معدن و تجارت و جعفری مدیر عامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ، انصاری استاندار زنجان و جمعی از مسئولین استانی افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/س
برچسب ها: نمایشگاه ، معدن ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.