سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایرانیان: منصوریان را به هیچ وجه از دست نمی‌دهیم

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: همه مدیران باشگاه نفت تهران از منصوریان رضایت کامل دارند و در هیچ صورتی این مربی را از دست نمی‌دهیم.

رحیم ایرانیان سرپرست تیم فوتبال نفت تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص شایعه جدایی علیرضا منصوریان سرمربی این تیم و پیوستن به تیم فوتبال استقلال تهران، اظهار داشت: این شایعات به هیچ وجه صحت ندارد و همه مدیران و اعضای باشگاه نفت تهران از وی رضایت صددرصد دارند و حاضر نیستیم در هیچ صورتی این مربی خوب را از دست بدهیم.

وی در ادامه گفت: منصوریان جوان خوش فکر و دوست داشتنی است و این تیم جوان را خوب مدیریت کرده و همچنین باشگاه با وی قرارداد دارد.

ایرانیان در خصوص بازی روز گذشته تیم فوتبال نفت تهران مقابل الاهلی عربستان، ابراز داشت: کادر فنی ما تیم فوتبال الاهلی عربستان را خوب آنالیز کرده بودند و بازیکنان در زمین کاملا توجیه شده بودند و اگر خط حمله ما دقت می‌کردند می‌توانستیم گل‌های بیشتری را وارد دروازه این تیم عربستانی کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیتی که ایرانی‌ها نسبت به تیم‌های عربی دارند تماشاگران خوبی از بازی استقبال کرده بودند و از این هواداران که سرمایه اصلی فوتبال کشورمان هستند، تشکر می‌کنیم.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران در خصوص لغو تمرین امروز زردپوشان پایتخت، تصریح کرد: تمرین لغو نشده است و بازیکنان تیم عصر امروز ریکاوری می‌کنند و تمرین سبکی را انجام خواهند داد.

وی در پایان گفت: من از رسانه‌ها تشکر می‌کنم و امیدوارم همیشه از این تیم جوان حمایت کافی را داشته باشند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.