سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن؛

پرند از لحاظ زیر ساختی فقیر است

نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر جدید پرند با عدم برخورداری از زیر ساخت های بهداشتی و درمانی از این لحاظ فقیر است.

ابراهیم نکو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد زیر ساخت ها در شهر جدید پرند گفت: شهرستان رباط کریم از جمله شهرستانهای کشور به ویژه پایتخت است که پروژه ملی مسکن مهر را در بر گرفته است .

نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پرند فاقد زیر ساخت است ، تصریح کرد : شهر جدید پرند از زیر ساخت های استاندارد در حوزه بهداشتی و درمانی و آب و فاضلاب برخوردار نیست.

نکو در ادامه این مطلب افزود : چطور می توان در شرایطی که هنوز زیر ساخت های مورد نیاز و حیاتی مردم در حوزه مسکن مهر تقویت نشده است واحد ها را به متقاضیان واگذار کرد این اقدام نه تنها غیر موجه از منظر دولت و مجلس شورای اسلامی است بلکه مخالف شرع و عرف می باشد.

نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت : وزارت راه و مسکن و شهر سازی و سازمان شهر های جدید متولی ساخت و ساز و تکمیل مسکن های مهر می باشند ولی نباید سنگینی این بار را بر دوش یک وزارت خانه گذاشت ، بلکه وزارت خانه های دیگری مانند وزارت نیرو نیز در این جریان سهم دارند .

انتهای پیام/س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.