سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزم مجدد تیراندازان برای حضور در المپیک

تیراندازان بار دیگر شانس خود را برای کسب سهمیه المپیک در رقابت‌های جام جهانی آلمان امتحان می کنند.

به گزارش خبرنگار ورشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات جهانی تیراندازی آلمان تا چند روز دیگر آغاز میشود و ملی پوشان تیرانداز ایران بار دیگر در یک رقابت بزرگ در رویارویی با تیراندازان مطرح دنیا قرار می‌گیرند.
 
جام جهانی تیراندازی مونیخ دومین مسابقه ملی پوشان ایران برای کسب المپیک است که تیراندازان در رقابت های کره جنوبی موفق به کسب سهمیه المپیک نشدند، اما با به توجه عملکرد و رکورد ملی پوشان امید به کسب سهمیه  المیپک در این مسابقات وجود دارد.
 
از آن جایی که ورزشکاران هنگام تمرینات با مشکلاتی مثل کمبود فشنگ و مهمات روبه رو بودند و در کشور آلمان تهیه فشنگ ملی پوشان راحت تر است فدراسیون برای آمادگی هر چه بیشتر تیراندازان در رقابت‌های مونیخ اردوی 5 روزه در شهر هانوفر در نظر گرفته است و ملی پوشان تیرانداز نیز در تاریخ 31 اردیبهشت ماه راهی آلمان می‌شوند.
 
لازم به ذکر است: که تیراندازان در آلمان یک رشته پر طرفداری است و اکثر خانواده‌ها با قوانین تیراندازی آشنایی کامل دارند به عبارتی تیراندازی ورزش اول آلمان محسوب میشود هر چه که فوتبال در این کشور طرفداران زیادی دارد.
 
گفتنی است: تیم ملی ایران با 13 ورزشکار در 2 بخش تفنگ و تپانچه در این رقابت‌ها شرکت می‌کند و الهه احمدی، مه‌لقا جام بزرگ، نرجس امام قلی‌نژادف نجمه خدمتی، صفیحه صحرا گرد، حسین باقری، مهدی جعفری پوریا، پوریا نوروزیان به سرمربیگری لازلوسوچسکو و مربیگری ابراهیم اینالو، اعضا تیم ملی تفنگ را تشکیل می‌دهند و تیم ملی تپانچه با ورزشکارانی از جمله بهناز غلامی، فاطمه حسینی، سارا میرابی، الهام هدیجانی و محمد احمدی به مربیگری سکینه خدابنده‌لو و سرپرستی امیر حسین صولت در جام جهانی تیراندازی مونیخ شرکت می‌کند.
 
لازم به ذکر است: که مسابقات جهانی  مونیخ از 5 تا 14 خرداد ماه با حضور  ورزشکار از 86 کشور با حضور 906 ورزشکار از 86 کشور جهان برگزار می‌شود.
 
و حالا باید دید آیا طلسم ناکامی تیراندازان در کسب سهمیه المپیک شکسته خواهد شد یا خیر؟
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.