هدف از برگزاری کلاس های آموزشی تیراندازی ارتقا سطح داوران است

مدیر کمیته آموزش فدراسیون تیراندازی گفت: با توجه به استقبال از برگزاری کلاس های آموزشی تعداد کلاس‌ها در طول سال افزایش می‌یابد.

ایرج فروزان در گفتگو با  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره‌ی برگزاری  کلاس های آموزشی  بیان کرد: هدف ما از برگزاری کلاس های آموزشی ارتقا کیفی سطح داوری است که خوش بختانه تاکنون در این کلاس ها استقبال خوبی شده و تلاش ما افزایش تعداد کارگاه‌های  آموزشی در طول سال است.

وی گفت: دراین کلاس‌ها از سیستم‌های EFT   استفاده می‌کنیم که هفته آینده چند دوره از این کلاس‌ها ی برگزار خواهد شد.

وی افزود: پس از اینکه داوران ما تجربه لازم را در این زمینه بدست آوردند  آقای درک معاون بخش الکترونیکی  تیراندازی برای آموزش  و تدریس به ایران خواهند ‌آمد.

مدیر کمیته آموزش فدراسیون تیر اندازی عنوان کرد: اولین دوره کلاس نه خرداد ماه است که در کنار آن سعی داریم با همکاری هیات شهرستان‌ها ارتقا داوری از درجه3 به 2 نیز برگزار شود تلاش می کنیم تا در محل هیات ها اجرای کلاس های آموزشی داشته با شیم.

وی افزود: یک بخش کار ما در کمیته آموزش تجدید نظر و به روز کردن نشریات و آیین نامه ها بر اساس قوانین فدراسیون جهانی است که داوران ما فرصت دارند با قوانین جدید آشنا شوند.

 وی اشاره کرد: در صدد هستیم تا از مدرسین جوان استفاده کنیم و بخشی از برنامه کمیته آموزش تمرکز بر اطلاعات مدرسین است تا اطلاعات به روزتری داشته باشند.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: کمیته آموزش اکنون در حال توجه مقررات داوری فدراسیون  جهانی است که اگر به چاپ برسد کمک بسیاری به ارتقا داوری ما خواهد کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فروزان ، تیراندازی ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار