سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فریاد شیران:

از دست دادن جام قهرمانی از شایستگی‌های نفت نمی‌کاهد

پیشکسوت فوتبال گفت: از نظرقهرمانی، هردو تیم نفت و تراکتور برابر بودند ولی نفت به طور حتم شایسته قهرمانی بود.

ناصر فریاد شیران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص هفته آخر بازی‌ها بیان داشت: از نظر شرایط قهرمانی هر دو تیم نفت و تراکتور مساوی بودند و امتیاز مثبتی که نفت نداشت و تراکتور نداشت، هواداران پرشور و دو آتیشه تراکتور بود.

وی ادامه داد: تیم نفت با وجود شایستگی‌هایش قهرمانی را از دست داد. این تیم شایستگی‌های فنی در سطح کلان دارد و تلفیقی از تجربه و بازیکنان جوان است و همانگونه که همه شاهد بودی، در طول فصل همه تیم های خوبرا شکست داد، از جمله استقلال و پرسپولیس و همچنین  فولاد که مدعی قهرمانی بود. ولیکن نشان دهنده آن است که این تیم به همین راحتی ساخته نشده و افرادی زحمت این تیم را متقبل شدند که هیچ وقت دیده نشده و زحماتشان به چشم نمی‌آید.

وی افزود: تیم نفت از سال 82 هم از حیثیت بازیکنان و هم  از نظر کادر فنی و مدیریتی و همچنین مالی توانست پله پله بالا رود و از لیگ باشگاه‌های تهران  تا لیگ برتر بالا بیاید و توانست سال 89 به لیگ برتر صعود کند.

فریاد شیران تصریح کرد: در لیگ برتر هم 8 سال است که حضور دارد و 3 سال است که مدعی سهمیه آسیایی است و فصل قبل نیز در همین شرایط قرار داشت که سوم شد.

وی خاطر نشان کرد: خیلی‌ها در 8 سال گذشت برای تیم نفت، زحمت کشیدند و از جمله حسین فرکی، یحیی گل محمدی و علیرضا منصوریان همه این مربیان برای تیم نفت تلاش کردند تا این تیم به بلوغ فنی و کامل برسد و در برابر هر تیمی تن به شکست ندهد و همانگونه که شاهد آن بودیم با اینکه از نظر نتیجه عقب بود ولی تونست با چند تعویض فنی به بازی برگردد و نتیجه را واگذار نکند ولی متاسفانه جام را از دست داد.

فریاد شیران در پاسخ به این سوال که قهرمانی حق کدام تیم بود گفت: حق تیم نفت یا تراکتور بود که قهرمان  شود اما به هر حال شیرینی و تلخی فوتبال این مسائل را بوجود می‌آورد.

وی تاکید کرد: با این نتیجه، چیزی از شایستگی‌های نفت کم نمی‌شود و امیدوارم با کسب جام حذفی مقابل ذوب آهن دوستدارانش را خوشحال کند.

وی خاطر نشان کرد: خوشحالم که دوست عزیز و صمیمی‌ام حسین فرکی موفق شد و توانست تیمش را به قهرمانی برساند و از همین جا به وی تبریک می‌گویم.

فریادشیران گفت: از همین جا به تمام کسانی که به دنبال هدیه دادن تیم نفت به استان مرکزی بودند و تمام کسانی که قلبشان با این تیم نبود ولی استفاده لازم را از امکانات این تیم داشتند ، تسلیت می گویم و از تمام کسانی که به این تیم کمک کردند و مانع انتقال این تیم به استان مرکزی شدند ، به خصوص دوست خوبم عادل فردوسی پور تقدیر و تشکر می نمایم. 

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، شیران ، نفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
احمدرضا ايراندوست
۱۸:۱۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
امروز در تمام مطالب سايت اشتباهات فراواني ديده ميشود، در مطلب فوق در سطر سوم نوشته ايد : امتياز مثبتي كه نفت نداشت و تراكتور نداشت ، در صورتي كه تراكتور آن امتياز را داشت .
در سطر نهم هم به جاي واژه حيث از كلمه حيثيت استفاده كرده ايد .
لطفا بيشتر دقت كنيد.