سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی عنوان كرد؛

تهاجم فرهنگی بزرگترین تهدید جامعه اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: دشمنان با تمامی ابزارآلات و امکانات خود اعم از ماهواره ،اینترنت و درصدد ترویج فساد و تغعیف دین اسلام هستند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،آیت الله مجتهد شبستری امروز در دیدار با اساتید حوزه های علمیه استان، صدا وسیما و حوزه های علمیه را مهمترین ابزارهای مقابله با جنگ نرم دانست و تاکید کرد :باید با تهیه و نمایش فیلم های مستند،نمایش و توزیع نوشته های منطقی و سخنرانی های پرمحتوا توطئه های دشمن را خنثی کرد.

امام جمعه تبریز خاطر نشان کرد:درصورتی که حوزه های علمیه تضعیف شوند دشمنان اسلام در تهاجم فرهنگی پیروز خواهد شد.

وی اظهار کرد: کسانی که مردم را تعلیم دهند و به سوی خدا هدایت کنند از بخشنده ترین بخشاینده ها و هم منزلت و مقام شهدا هستند و درصورتی که معلم نیکی ها باشند و با اخلاق ،اخلاصو اعمال خود موجب دوری از انحراف ها باشند محبوب ترین انسان ها در نزد خداوند و فرشتگان خواهند بود.

وي تعليم طلبه علوم اسلامي را با فضيلت تر از شب زنده داري و تحجر دانست.

آیت الله مجتهذ شبستری همچنین در آستانه نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی(عج) در دیدار با ستاد برگزاری نیمه شعبان شهرستان ملکان و کانون فرهنگی امام مهدی این شهرستان بزرگداشت شعائر دینی و تعظیم اسوه های فضیلت را از مهمترین سعادت های دنیا و آخرت دانست .

وی ولایت فقیه را شاخه مهمی از انتظار ولی عصر(عج) دانست و از تمامی مسئولین خواست با جذب و مشارکت جوانان و انتشار مقالات در زمینه ولایت فقیه دشمنان اسلام را مایوس نمایند.

امام جمعه ملکه نیز انتشار مجله های فرهنگی انتظار موعود و شکوفه های منتظر و برگزاری همایش انتظار موعود را از مهمترین اقدامات ستاد بزرگداشت نیمه شعبان شهرستان ملکان برشمرد.

حجت الاسلام زمانی افزود: 384 مقاله با محوریت انتظار در مورد مهدویت به دبیرخانه دومين همایش ملي انتظار موعود فرستاده شده است و این همایش در 10 خرداد ماه سالجاری در شهرستان ملکان برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.