به گزارش
خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛البته این مورد در شرکتهای تولید کننده داخلی نیز صدق می کند اینطور که از شواهد بر میآید مشتری آزاری در ایران و در بین شرکتهای عرضه کننده خودرو نهادینه شده است.
اینبار راجع به شرکتهای وارد کننده سخن میگوییم همانهایی که نه تنها حق مردم را نمیدهند بلکه جواب اعتماد آنها را با برخورد بد پاسخ میدهند، شرکتهایی که بخود اجازه میدهند تا بابت خرید یک دستگاه خودرو حتی تا دوسال هم پول خریداران را در تملک خود داشته باشند و در نهایت هم بدون هیچ گونه پاسخی با برخورد فیزیکی خریداران را از خود دور کنند تا جوابی باشد در اعتماد به این شرکتها.
ظاهرا مدیران شرکت نگین خودرو ، فروش خودرو را تنها در دریافت پول می دانند و تحویل خودرو به مشتری را فراموش کرده اند.
شاید بارها در مورد شکست برند رنو در بازار ایران شنیده و یا خوانده باشید خودروهایی که با قیمتهای گزاف به بازار عرضه میشوند و تعداد این خودروها در بازار کمتر از تعداد بیلبوردهای تبلیغاتی این شرکت است و قیمت بالای این خودروها را فراموش کنید، اما از برخورد مسئولین این شرکت با خریداران نمی توان به سادگی گذشت.
اخیرا هم سایت خبری پرشین خودرو مطلبی مبنی بر برخورد فیزیکی کادر اجرایی نگین خودرو با مشتریانی که در صف دریافت خودروی خود بودند منتشر کرد.
این برخورد ما را به یاد گفتههای ماه قبل مدیرعامل این شرکت انداخت که چندی پیش بود مدیرعامل این شرکت از اجرای تمامی تعهدات نگین خودرو تا پایان اردیبهشت ماه خبر داده بود.
خبری که ظاهرا جنس اجرای تعهدات در این شرکت را کمی عجیب و متفاوت کرده است. امیدواریم این برخورد غلط و زننده در شرکتهای دیگر بویژه شرکتهای دیگر این گروه وارد کننده خودرو نهادینه نشود.
گزارش: عماد الدین جعفری
انتهای پیام/