هتل المپیک تهران امروز در حالی میزبان مراسم "اهدای جوایز طرح اصالت قطعات سایپایدک" بود که طی آن، محمدحسن ابوترابی فرد، نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی از عدم احترام به مشتریان ایرانی، انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛  ابوترابی فرد با اشاره به اینکه فرهنگ احترام به مشتری، از دیربار بین ایرانی ها وجود داشته، افزود:در ایران به مشتری می گویند "ارباب رجوع"؛ این بدان معناست که در قدم، مشتری را مثل ارباب دانسته و به اصطلاح خادم او بوده اند، اما الان برای مشتریان احترام قائل نیستیم.

دیگر سخنران مراسم امروز اما مدیر عامل سایپا یدک بود که با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از ورود قطعات یدکی تقلبی به بازار، گفت:این اقدامات، انتظارات را برآورده نمی‌کند و با وجود آنکه همه  وظایف خود را انجام می‌دهند، اما در نهایت، قطعات تقلبی وارد و حتی در داخل کشور نیز به تولید می رسد.

مصطفی وحیدزاده تاکید کرد:هرچند همه می‌خواهند جلوی قطعات تقلبی را بگیرند، اما این کار در عمل امکان‌پذیر نیست و باید با فرهنگ سازی کاری کرد که مردم خود به سمت این نوع قطعات نروند. به گفته مدیر عامل سایپا یدک، سامانه پیامکی اعلام اصالت قطعه راه‌اندازی شده تا مصرف‌کنندگان بتوانند بدین وسیله قطعه اصلی را از قطعات تقلبی تشخیص دهند.

در مراسم امروز اما از علیرضا خمسه بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر کشور نیز دعوت به عمل آمده بود، بازیگری که این روزها با نقشی که در سریال "میکائیل"  به  نام "آقاخان" بازی کرد، بیشتر شناخته می شود.

در این سریال، آقا خان شخصیتی مافیایی به شمار می رفت که در یکی مناطق جنوبی کشور به قاچاق انواع کالا مشغول بود و تا مدت ها نیز کسی یارای مقابله با وی را نداشت. حالا اینکه سایپایی ها در مراسم دیروز خود که به نوعی به قاچاق قطعات تقلبی به کشور نیز ارتباط داشت، از "آقاخان" دعوت کرده بودند، شاید به معنای وجود "آقاخان ها" در بازار لوازم یدکی باشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار