سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

توسعه صادرات گل وگیاه به کشور های منطقه

قایم مقام تولیت آستان قدس رضوی از آغاز برنامه ریزی های جدی صادرات تولیدات گل وگیاه به کشور های منطقه خبر داد.

عزیزیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،گفت: باتوجه به بحران آب ،باید با مدیریت منابع آبی و تولیدات کشاورزی به عنوان یکی از گام های استراتژیک کشور ، بیشترین تولید با کمترین مصرف منابع آبی را داشته باشیم .

وی گفت : با توجه به اینکه 33درصد ازجغرافیای شهر مشهد را فضای سبز باغات آستان قدس رضوی تشکیل داده می توان با همکاری این سازمان و شهرداری مشهد برنامه های ویژه ای را در توسعه فضای سبز شهری و ایجاد روحیه ای با نشاط در میان مجاوران و زایران انجام داد.

عزیزیان با بیان اینکه می توان پوشش های جدید گیاهی و درختان با ثمر که در اقلیم های جهانی کاشت و به بعمل می آیند را در سطح شهر افزایش داد افزود: آستان قدس رضوی با همکاری نمایشگاه بین المللی مشهد آمادگی جهت شرکت در نمایشگاه های داخلی و بین المللی را دارد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در ادامه به نزدیک شدن رویداد انتخاب مشهد مقدس در سال 2017 به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام اشاره کرد و گفت: تمام فعالیت ها و برنامه هایی که در مشهد روی داده و برای آینده نیز طراحی شده به برکت وجود شریف بارگاه منور رضوی است و در این راستا آستان قدس رضوی به صورت یکپارچه و با بهره مندی از تمام بخش های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خود آماده مشاوره و برنامه ریزی برای میزبانی از زایران جهان اسلام خواهد بود.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.