سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

کشف و ضبط محموله کالای قاچاق در شهرستان مهران

محموله کالاهای خارجی قاچاق که بصورت غیر قانونی وارد کشور شده بود توسط عوامل پاسگاه انتظامی بخش صالح آباد از توابع شهرستان مهران کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛  و به نقل از وابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی استان ایلام بدنبال اطلاع ماموران این پاسگاه از اینکه چند نفر قصد دارند محموله ای از کالاهای قاچاق را به استان کرمانشاه منتقل کنند، پیگیری موضوع در دستور کار آنان قرار گرفت و در یک فرصت مناسب اقدام به شناسایی محموله مذکور کرده و ضمن توقیف آن چند نفر را نیز در این ارتباط دستگیر و تحویل تعزیرات حکومتی شهرستان مهران دادند.

براساس این گزارش، در همین ارتباط پرونده ای در تعزیرات حکومتی شهرستان مهران تشکیل شد و مشخص شد متهمان اقلامی از قبیبل لامپ های کم مصرف، صابون خارجی، واکس مو و مقادیری نوشیدنی و آبمیوه صنعتی را از مرز گناوه بصورت غیر قانونی و خارج از مقررات و قوانین گمرکی جمهوری اسلامی ایران وارد کشور کرده اند.

این افراد قصد داشتند این محموله را پس از انتقال بداخل استان ایلام به استان همجوار کرمانشاه منتقل کنند که در دام ماموران انتظامی گرفتار شده و این محموله قاچاق توقیف شد.
 
 
 
 
انتهای پیام/ا
 
برچسب ها: ایلام ، کالا ، قاچاق ، کشف ، مامورین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.