رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ایلام از اجرای ششمین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا وارز در استان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران علیرضا گوهری اظهار داشت: در این مرحله با بهره‌گیری از توان اجرایی عملیاتی و تیم‌های سازماندهی شده با حضور کارکنان اجرایی در سطح استان ایلام به مدت 72 ساعت به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: کشف 64 هزار نخ سیگار خارجی، 559 قلم لوازم آرایشی 5 قلم اقلام فرهنگی، یک‌هزار و 280 کیلوگرم زغال چوب، 3 قبضه سلاح شکاری و تعدادی تجهیزات دریافت از ماهواره از کشفیات این طرح 72 ساعته بود.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا با همکاری سایر سازمان‌های متولی از چندین مصرف کننده عمده سوخت و جایگاه فراورده‌های نفتی سوخت بازدید و بازرسی به عمل آمد.

این مسئول گفت: فرزندان سبز پوش نیروی انتظامی در جای جای این منطقه افتخار دارند در جهت تأمین نظم و امنیت و حفظ آسایش مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده و با صلابت و هوشیاری عرصه را بر مجرمان تنگ می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی ایلام در پایان با تأکید بر مبارزه قاطع با قاچاقچیان کالا در استان گفت: نیروی انتظامی مصمم است با کسانی که اقدام به ورود کالای قاچاق به استان می کنند برخورد کند.
برچسب ها: قاچاق ، کالا ، ایلام ، ارز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.